Senneville mizează pe exporturi în Europa cu investiții de 14 mil. euro
Producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville, business antreprenorial lansat în Timișoara, mizează pe o dezvoltare prin exporturi pentru care a bugetat investiții de 14 milioane de euro în următorii doi ani, inclusiv în producție.
Dezvoltarea prin internaționalizare și exporturi a companiei Senneville este complementară strategiei de consolidare a parteneriatelor din retail existente prin creșterea punctelor de livrare și a zonelor geografice corespunzătoare și deschiderea de noi oportunități de colaborare cu noi parteneri.
Pe partea de IKA, producătorul de prăjituri și produse de patiserie Senneville lucrează în prezent cu patru parteneri, Kaufland, Profi, Mega Image și Carrefour, și intenționează să se dezvolte, de asemenea, cu brandurile Arca, Senneville și Arca Natural în două noi rețele de magazine la nivel național în 2024 și 2025.
Senneville țintește listarea cu produsele Senneville și mărci private în special în marile lanțuri internaționale.
“Focusul nostru este pe extinderea relațiilor comerciale cu segmentele B2B naționale şi internaționale. În acest sens am început dezvoltarea unei noi facilități de producție capabilă să susțină nevoile specifice ale clienților din retail, Horeca, comerț tradițional. Ca antreprenor, cred foarte mult în potenţialul naţional de producţie alimentară, în creșterea națională și prin export. Experiența noastră de la SIAL Paris îmi confirmă potențialul mare pe care antreprenorii îl au la export, iar internaționalizarea firmelor poate fi susținută prin susținerea producătorilor din industria alimentară care investesc în inovație, promovarea investiţiilor şi a exporturilor româneşti în parteneriat public-privat și realizarea unei noi Strategii Naționale de Export, cu accent mai mare pe domeniul alimentar,” a declarat David Alb, CEO Senneville.
Principalele țări țintite pe plan extern sunt Italia, Spania și Germania.
De asemenea, compania Senneville investește în prezent în orașul Călan, județul Hunedoara, în două fabrici: o unitate producție pentru produse refrigerate, cu produse ambalate în atmosferă controlată și a doua fabrică specializată în produse congelate, cu produse diverse, de la felii individuale la torturi și clătite.
Senneville a înregistrat o cifră de afaceri de 18,3 milioane de lei (3,7 milioane euro) în anul 2023, în creștere cu 81% față de nivelul din 2022.