Proprietarul rețelei 1 Minute, creștere cu 19% a afacerilor în 2016
Lagardère Travel Retail, proprietarul rețelei de magazine 1 Minute, a realizat în 2016 afaceri în valoare de 485,9 milioane de lei, în creștere cu aproximativ 19% față de anul precedent, când veniturile companiei au fost de 410,4 milioane de lei.
Proprietarul 1 Minute a avut cifre foarte bune în anul 2016 și în ceea ce privește profitul, rezultatul net înregistrând un avans de 30% față de anul precendent, ajungând la 22,7 milioane de lei.
1 Minute este un concept fresh snacking&convenience. Magazinul oferă clienților atât produse preparate în locațiile proprii (sandwich-uri și produse de patiserie), dar și produse complementare – cafea, băuturi răcoritoare, presă și tabac.
În România, prima unitate 1 Minute a fost deschisă în urmă cu aproximativ șase ani. La acel moment, compania opera mai multe unități Inmedio în clădiri de birouri, „iar pentru că cererea de produse alimentare creștea puternic, în detrimentul vânzărilor de ziare și reviste, am transformat unitățile respective în magazine 1 Minute. A fost o strategie de diversificare a portofoliului care a urmărit adaptarea businessului nostru la schimbările din retail”, explica, anul trecut, într-un interviu pentru Progresiv, Stefan Picard, Managing Director Lagardère Travel Retail România.
În prezent, rețeaua 1 Minute numără peste 20 de locații la nivel național.
Divizie a grupului internațional Lagardère, Lagardère Travel Retail este prezent în România de peste 20 de ani și operează o rețea de 226 de magazine pe segmentele news & convenience, gifts & souvenirs și foodservice sub branduri diferite, între care cele mai cunoscute fiind Inmedio, 1 Minute și So!Coffee.



