Lagardère Travel Retail, investiții de 25 milioane lei pentru 2023
Grupul Lagardère Travel Retail, care operează pe piaţa locală sub șase branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute, Natoo şi Hub Convenience - cu un total de circa 300 de unităţi, are în plan pentru anul viitor investiții de 25 de milioane de lei, anunță compania.
Evoluția pieței de retail a făcut ca, la finalul anului 2021, compania să depășească cu aproximativ 7% vânzările totale la nivel de rețea, raportat la cifrele din 2019. Conform ultimelor estimări, în 2022 cifra de afaceri se va apropia de pragul de 1 miliard de lei. Cea mai mare parte a creșterii din acest an se datorează extinderii rețelei de branduri existente, dar și lansării de noi concepte și testării de noi canale.
„România este un pilon important în cadrul grupului, din punctul de vedere al performanței și profitabilității, confirmând un trend ascendent an de an, prin prisma cifrei de afaceri, a numărului de magazine și a profitului obținut. Și în România, ne-am asumat misiunea de a fi un catalizator al schimbării și ne dorim ca autoritățile și marii jucători din domeniul călătoriilor (aeroporturi, gări și alte medii de tranzit) să înțeleagă că sferele de business ce gravitează în jurul călătoriilor nu sunt o sursă secundară de venit, ci reprezintă un serviciu oferit călătorului, care are capacitatea de a-i transforma percepția și experiența călătoriei. Este o carte de vizită elocventă a locului prin care trece”, a declarat Frédéric Chevalier, COO EMEA Lagardère Travel Retail.
La 25 de ani de la lansarea pe piața locală, Lagardère Travel Retail înseamnă circa 300 de puncte de vânzare în 50 de orașe, 200 de antreprenori parteneri, locații în opt aeroporturi, peste 1.000 de locuri de muncă create la nivel național.





