Inmedio anunță repoziționarea pe piață și dezvoltarea rețelei de magazine

Lagardère Travel Retail, lider de piață în domeniul retailului adresat călătorilor, anunță dezvoltarea rețelei Inmedio sub o nouă poziționare susținută de direcții, concepte, categorii de produse și servicii, precum și de canale noi. Astfel, Inmedio își continuă evoluția de la conceptul inițial centrat pe presă și carte spre un portofoliu variat din convenience-ul modern, cu soluții rapide pentru nevoi imediate din rutina urbană zilnică. Pe lângă repoziționare, rețeaua Inmedio, formată în prezent din 213 magazine, își va urma și planurile de extindere la nivel național prin deschiderea de noi locații. Inmedio anunță repoziționarea pe piață și dezvoltarea rețelei de magazine

Inmedio se transformă în “stația urbană de încărcare”, un punct de reper în drumurile de zi cu zi, oferind o diversitate de produse și servicii, într-o singură oprire - snack-uri, băuturi și cafea on the go, accesorii, cadouri, ziare și reviste locale și internaționale, carte, precum și o varietate de servicii. Toate acestea vor fi disponibile atât în spațiile clasice din rețelele de retail modern (mall-uri și galerii comerciale), în care Inmedio are prezență în 50 de orașe din țară, cât și în formate sau canale noi, de tipul insulelor din mall-uri sau în magazine proprii stradale.

“Inmedio este brandul Lagardère Travel Retail cu recunoașterea cea mai mare în piața locală și care și-a adus contribuția în cei 20 de ani de existență la dezvoltarea retailului local de impuls la standarde europene. Ne bucurăm că, în ciuda contextului volatil, reușim să ne menținem apetitul pentru inovare și să susținem dezvoltarea acestui concept. Toate inițiativele noastre sunt rezultatul unui efort concertat de înțelegere a clientului și vizează regândirea acestui business în aliniere atentă cu nevoile și preocupările acestuia. De asemenea, ne propunem să căutăm noi modele de extindere și operare pentru diversificarea canalelor noastre din mediul urban. Un suport considerabil va veni de la partenerii antreprenori, alături de care continuăm extinderea și pe care ne bazăm pentru înțelegerea și deservirea atentă a clienților noștri”, declară Alexandru Chilea, COO Essentials Business Line.

În ceea ce privește oferta comercială, categoria de băuturi non-alcoolice va fi dezvoltată în continuare, iar cea de cafea va cunoaște o repoziționare. Categoria de cadouri va fi, de asemenea, revigorată, iar spațiile vor fi regândite pentru a oferi soluții rapide pentru rutina urbană zilnică. Inmedio oferă, în continuare, posibilitatea de plată a facturilor, biletelor pentru evenimente, biletelor de loterie, dar și posibilitatea de încărcare electronică. Categoria de presă va continua să reprezinte o prioritate pentru brand, întrucât servește nevoile de informare și de conținut de calitate pentru care Inmedio este recunoscut la nivel național.

Inmedio este lider național pe segmentul Urban Convenience, cu o prezență de 20 de ani pe piața din România și o rețea formată din 213 magazine situate în mall-uri și galerii comerciale din 50 de orașe la nivel național. Una dintre cele două divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail este lider global în industria de retail destinat călătorilor. Operând peste 4.850 de magazine pe liniile de business Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte platforme situate în 39 de țări și teritorii, Lagardère Travel Retail a generat vânzări de 2,3 miliarde de euro în 2020 (gestionate 100%). În România, compania este prezentă de peste 25 de ani în retailul din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 280 de magazine pentru segmentele Urban Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt Inmedio, Relay,1 Minute, HUB Convenience și So! Coffee.
 

Lagardere Travel Retail vrea să deschidă 15 magazine Inmedio noi în acest an
Lagardere Travel Retail vrea să deschidă 15 magazine Inmedio noi în acest an
Lagardere Travel Retail continuă să își consolideze poziția pe piața locală prin investiții cumulate record de peste 11 milioane de euro în...
Lagardère Travel Retail deschide Inmedio Flagship Store în Promenada Mall
Lagardère Travel Retail deschide Inmedio Flagship Store în Promenada Mall
Inmedio Flagship Store este noul magazin din rețeaua de magazine Inmedio, parte a grupului Lagardère Travel Retail, care se va deschide în...
Lagardère Travel Retail, investiții de 25 milioane lei pentru 2023
Lagardère Travel Retail, investiții de 25 milioane lei pentru 2023
Grupul Lagardère Travel Retail, care operează pe piaţa locală sub șase branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute, Natoo şi Hub...
Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail: Anul acesta va fi unul de construcție, avem obiective de creștere de 12-15%
Marius Văcălău, CEO Lagardère Travel Retail: Anul acesta va fi unul de construcție, avem obiective de creștere de 12-15%
Grupul Lagardère Travel Retail, care operează pe piaţa locală sub cinci branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute şi Hub Convenience -...
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, cel de-al doilea an de pandemie de COVID-19, a menținut trendurile și fenomenele care au definit piața locală de retail&FMCG în anul...
Inmedio intră pe segmentul de livrări prin intermediul Foodpanda
Inmedio intră pe segmentul de livrări prin intermediul Foodpanda
Cele 165 de produse comercializate de Inmedio, din categorii precum snacks, sucuri și apă, presă, tutun și accesorii pentru tabac, cărți și...