Profi fură startul la reducerea TVA printr-o campanie promoţională

Cu o lună înainte de reducerea taxei pe valoarea adăugată pentru produsele alimentare, Profi lansează campania ”Primul supermarket care reduce TVA-ul”. Astfel, retailerul va reduce preţurile pentru o gamă de peste 100 de produse din totalul de 5.000 de SKU-uri din sortimentaţia totală. Consumatorii vor putea găsi cu uşurinţă aceste produse, ele fiind marcate cu etichete speciale galbene.Profi fură startul la reducerea TVA printr-o campanie promoţională

”Am luat această măsură la sfârşitul lunii aprilie deoarece suntem convinşi că scăderea preţurilor rezultată din reducerea TVA este o decizie cât se poate de bună pentru comerţ, care le va permite românilor să cumpere produse de mai bună calitate, dar va spori şi vânzările în general”, a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al reţelei de magazine.

Guvernul a aprobat la începutul lunii aprilie reducerea taxei pe valoarea adăugată de la 24% la 9%, din luna iunie, pentru toate produsele agro-alimentare şi băuturile nealcoolice.

Profi este cel de-al doilea lanț de magazine în funcție de numărul de unități comerciale din România, fiind prezent în 138 de localități. În prezent compania operează  294 de magazine. În anul financiar 2014, retailerul deținut de fondul de investiții Enterprise Investors a înregistrat o cifră de afaceri de 400 milioane de euro.
 

Carrefour Market Cosmopolis Plaza 1 002
Carrefour România intenționează să mai deschidă 40 de magazine Market și Express anul acesta
Carrefour România continuă investițiile în formatul Market prin deschiderea unui nou supermarket în complexul Cosmopolis și intenționează să...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...