Profi fură startul la reducerea TVA printr-o campanie promoţională
Cu o lună înainte de reducerea taxei pe valoarea adăugată pentru produsele alimentare, Profi lansează campania ”Primul supermarket care reduce TVA-ul”. Astfel, retailerul va reduce preţurile pentru o gamă de peste 100 de produse din totalul de 5.000 de SKU-uri din sortimentaţia totală. Consumatorii vor putea găsi cu uşurinţă aceste produse, ele fiind marcate cu etichete speciale galbene.
”Am luat această măsură la sfârşitul lunii aprilie deoarece suntem convinşi că scăderea preţurilor rezultată din reducerea TVA este o decizie cât se poate de bună pentru comerţ, care le va permite românilor să cumpere produse de mai bună calitate, dar va spori şi vânzările în general”, a declarat Daniel Cîrstea, directorul general al reţelei de magazine.
Guvernul a aprobat la începutul lunii aprilie reducerea taxei pe valoarea adăugată de la 24% la 9%, din luna iunie, pentru toate produsele agro-alimentare şi băuturile nealcoolice.
Profi este cel de-al doilea lanț de magazine în funcție de numărul de unități comerciale din România, fiind prezent în 138 de localități. În prezent compania operează 294 de magazine. În anul financiar 2014, retailerul deținut de fondul de investiții Enterprise Investors a înregistrat o cifră de afaceri de 400 milioane de euro.