Profi dă managementul magazinelor pe mâna antreprenorilor
După modelul lansat de Mega Image pentru reţeaua de magazine de proximitate Shop&Go, retailerulProfi a lansat oficial programul Agent, prin intermediul căruia vrea să recruteze antreprenori care să administreze magazinele sale, în prezent fiind doar patru magazine care funcţionează în acest sistem.
“Magazinele Profi se extind rapid, motiv pentru care căutăm forme prin care să eficientizăm şi mai mult activitatea lor. După teste care au durat mai mult de un an, am ajuns la concluzia ca această modalitate de administrare se dovedeşte a fi una de succes. În momentul de faţă funcţionează doar patru magazine agent”, a declarat, revistei Progresiv, Diana Stoica, coordonatorul proiectului.
Managerii care sunt recrutaţi pentru acest program pot administra, în primul an un singur magazin, iar dacă au rezultate bune pot prelua în că un magazin în al doilea an şi a treia unitate comercială în cel de-al treilea an.
”Agenţii propun în general magazine din proximitatea locuinţelor lor. Noi analizăm situaţiile respective şi, în funcţie de posibilităţi, alegem un magazin care să fie mulţumitor pentru ambele părţi”, susţin reprezentanţii Profi.
La fel ca în cazul reţelei Shop&Go, încasările magazinelor intrate în programul Agent sunt înregistrate pe firma Profi Rom Food. În schimb, angajaţii sunt transferaţi pe firma managerului.
Profi este al doilea retailer din România în funcţie de numărul de unităţi comerciale, cu o reţea de 280 magazine operate la nivel naţional.