Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi a anunțat că până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste magazine în 2019 la nivel de rețea, astăzi, magazinele partener reprezintă 80% din business, cu o medie de creștere anuală de peste 300 noi magazine în parteneriat.
„Atingerea acestui prag important de magazine partener vine să confirme încă o dată ca Profiare expertiza necesară pentru a dezvolta pe mai departe acest proiect. Suntem extrem de mândri de partenerii noștri și de rezultatele pe care le-am realizat împreună. De-a lungul timpului, am trăit experiențe frumoase și ne-am bucurat de realizări, dar au fost și momente dificile pe care am reusit sa le depasim cu brio. Consider că asta face ca Proiectul Partener PROFI să fie unul de succes. Pe lângă pachetele financiare, oferim siguranță prin faptul că partenerii noștri sunt sprijiniți și îndrumați, oferim diversitate prin varietatea de formate de magazin cu care lucrăm și poate cel mai important , Punem suflet în tot ceea ce facem. Nu ne oprim aici, vom continua și anul viitor să extindem numărul partenerilor și să dezvoltăm marea Familie Profi”, afirmă Marius Duval, Director de Dezvoltare magazine partener Profi.
CITEȘTE ȘI: Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Odată acceptați în program, partenerii primesc spre gestionare un magazin operațional, cu procese și proceduri gata implementate. Ei nu trebuie să cheltuiască nimic pentru identificarea, închirierea și amenajarea spațiului, iar în cazul preluării unui magazin cu vechime, acesta are deja o bază formată de clienți fideli. Totodată, beneficiază de notorietatea brandului Profi și de strategia de marketing și atragere a clienților, fără a plati taxe de marketing. Noul Partener nu trebuie să se preocupe nici în privința fluxului de numerar pentru aprovizionarea cu marfă, Profi preluând această activitate complexă. Atât Partenerilor, cât și personalului lor, le sunt asigurate sesiuni de pregătire în cadrul acestui program lansat în urmă cu mai bine de zece ani, într-un model de business de succes, care și-a demonstrat pe deplin viabilitatea.
Cu aproape 1.700 de magazine partener și integrate în mai bine de 820 de localități și peste 28.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere în teritoriu din România. La finalul lunii octombrie, Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a anunțat achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food, tranzacție estimată la 1,3 miliarde de euro. Preluarea este supusă acordului autorităților de reglementare și se estimează că va fi finalizată în cursul anului 2024. În ultimul an financiar, Profi a generat vânzări de 2,5 miliarde de euro.