Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților
Din totalul de 1.650 de locații Profi, peste 500 de magazine funcționeză în formatul nou, lansat în 2020. Acesta a fost declinat în toate cele patru concepte operate de Profi – Super, City, Go și Loco – și răspunde principalelor misiuni de cumpărare pe care retailerul se bazează, și anume convenience, proximitate, stock-up și top-up.
„Începând din 2020 am dezvoltat un nou concept de magazin care se bucură de succes. În acest moment, cele 500 de magazine care funcționează în noul format, adică aproape 30% din rețea, atrag deja mai bine de 40% din totalul clienților. Toate magazinele Profi pe care le vom dschide și cele care urmează să fie remodelate se vor prezenta în noul format”, a declarat Gaetan Pacton, CEO Profi în cadrul unei întâlniri cu furnizorii.
Această direcție, împreună cu rezultatele aplicației Profi, extinderea digitalizării rețelei și încredințarea unui număr tot mai mare de magazine către administratori parteneri care le tratează ca pe propria lor afacere contribuie la creșterea vânzărilor Profi și respectiv a cifrelor de afaceri ale furnizorilor rețelei.
„În ultimii zece ani, cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 800%, odată cu ea crescând și volumul afacerilor furnizorilor noștri. În prezent, peste 94% din sortimentul Profi este achiziționat din țară și mai mult de 96% dintre partenerii de afaceri ai rețelei sunt din România: producători și furnizori de alimente, firme de construcții și transport, furnizori de servicii, etc”, a mai punctat executivul Profi.
„Le propun furnizorilor noștri un plan în patru puncte prin care împreună să ne accelerăm creșterea valorificând investițiile făcute și succesul actual, evoluând în managemenetul categoriilor, adaptându-ne mai bine oferta la formatele magazinelor, oferind valoare și diferențiere inegalabile precum și făcând posibil un grad mai mare de colaborare între echipele noastre", a declarat Eric Tavoukdjian, Director Comercial Profi.
Cu peste 1.650 de magazine integrate și Partener, în 830 de localități, Profi ocupă poziția a treia în topul celor mai mari jucători activi pe piața locală de retail. În 2022, Profi a raportat o cifră de afaceri de 11,6 miliarde de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent.
Te-ar putea interesa și: Gaetan Pacton, Profi: Remodelarea magazinelor a urcat vânzările chiar și cu două cifre