Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților

Din totalul de 1.650 de locații Profi, peste 500 de magazine funcționeză în formatul nou, lansat în 2020. Acesta a fost declinat în toate cele patru concepte operate de Profi – Super, City, Go și Loco  și răspunde principalelor misiuni de cumpărare pe care retailerul se bazează, și anume convenience, proximitate, stock-up și top-up.Profi: Cele peste 500 de magazine în noul format atrag peste 40% din totalul clienților

„Începând din 2020 am dezvoltat un nou concept de magazin care se bucură de succes. În acest moment, cele 500 de magazine care funcționează în noul format, adică aproape 30% din rețea, atrag deja mai bine de 40% din totalul clienților. Toate magazinele Profi pe care le vom dschide și cele care urmează să fie remodelate se vor prezenta în noul format”, a declarat Gaetan Pacton, CEO Profi în cadrul unei întâlniri cu furnizorii.

Această direcție, împreună cu rezultatele aplicației Profi, extinderea digitalizării rețelei și încredințarea unui număr tot mai mare de magazine către administratori parteneri care le tratează ca pe propria lor afacere contribuie la creșterea vânzărilor Profi și respectiv a cifrelor de afaceri ale furnizorilor rețelei.

„În ultimii zece ani, cifra noastră de afaceri a crescut cu peste 800%, odată cu ea crescând și volumul afacerilor furnizorilor noștri. În prezent, peste 94% din sortimentul Profi este achiziționat din țară și mai mult de 96% dintre partenerii de afaceri ai rețelei sunt din România: producători și furnizori de alimente, firme de construcții și transport, furnizori de servicii, etc”, a mai punctat executivul Profi.

„Le propun furnizorilor noștri un plan în patru puncte prin care împreună să ne accelerăm creșterea valorificând investițiile făcute și succesul actual, evoluând în managemenetul categoriilor, adaptându-ne mai bine oferta la formatele magazinelor, oferind valoare și diferențiere inegalabile precum și făcând posibil un grad mai mare de colaborare între echipele noastre", a declarat Eric Tavoukdjian, Director Comercial Profi.

Cu peste 1.650 de magazine integrate și Partener, în 830 de localități, Profi ocupă poziția a treia în topul celor mai mari jucători activi pe piața locală de retail. În 2022, Profi a raportat o cifră de afaceri de 11,6 miliarde de lei, în creștere cu 22% față de anul precedent. 

Magazin Profi Super inaugurare
Profi continuă investițiile în mediul rural
Profi Rom Food, comerciant aflat pe locul trei în topul retailerilor din România, a inaugurat 14 locații noi în...
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Gaetan Pacton, Profi: Continuăm să investim în expansiune și remodelări
Deși se află în perioada de așteptare a deciziei Consiliului Concurenței privind preluarea de către grupul Ahold...

Te-ar putea interesa și: Gaetan Pacton, Profi: Remodelarea magazinelor a urcat vânzările chiar și cu două cifre

Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a...
Gaetan Pacton, Profi: Remodelarea magazinelor a urcat vânzările chiar și cu două cifre
Gaetan Pacton, Profi: Remodelarea magazinelor a urcat vânzările chiar și cu două cifre
Profi și-a extins anul trecut rețeaua de magazine cu aproape 100 de locații, toate în noul format. În paralel,...
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi ajunge la 1.200 de magazine Partener
Profi își extinde rețeaua de magazine Partener, ajungând în prezent la 1.200 de magazine operate de parteneri....
Profi a depășit numărul  de 1.100 de magazine Partener
Profi a depășit numărul de 1.100 de magazine Partener
Încă de acum trei ani, Profi, retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, și-a îndreptat...