Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image

Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, accelerează ritmul expansiunii pe final de an. După o medie de șase magazine deschise lunar, retailerul a anunțat că în noiembrie a inaugurat 19 locații, 14 dintre acestea fiind sub formatul Profi Loco, cel care targetează zonele rurale din România. Alte trei magazine au fost deschise sub formatul Super, iar în Timișoara a fost inaugurat încă un Profi Go. Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image

În urma acestor deschideri, Profi s-a apropiat în luna noiembrie de borna de 1.700 de magazine la nivel național. De la începutul acestui an până la finalul lunii noiembrie, retailerul a extins rețeaua de magazine cu 67 de unități.

Cumulat, în luna noiembrie, Profi și-a consolidat prezența în județele Ilfov, Bihor, Argeș, Neamț, Timiș, Dolj, Bistrița Năsăud, Brașov, Maramureș, Suceava și Olt. Cea mai are unitate comercială dintre cele inaugurate luna trecut se află în localitatea Domnești din județul Ilfov. Aceasta dispune de o suprafață de vânzare de 505 metri pătrați dintr-un total de 672 metri pătrați.

Următoarea în top raportat la suprafața de vânzare este locația deschisă în satul Rodna, județul Bistrița Năsăud. Acest magazin, sub conceptul Profi Loco, are o suprafață de vânzare de aproape 400 de metri pătrați dintr-un total de 527 metri pătrați.

La nivelul întregii rețele Profi, peste o treime funcționează în formatul nou, lansat în 2020. Acesta a fost declinat în toate cele patru concepte operate de Profi – Super, City, Go și Loco – și răspunde principalelor misiuni de cumpărare pe care retailerul se bazează, și anume convenience, proximitate, stock-up și top-up. Iar magazinele în noul format atrag peste 40% din totalul clienților.

Totodată, compania a anunțat că, până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste magazine în 2019 la nivel de rețea, astăzi, magazinele partener reprezintă 80% din business, cu o medie de creștere anuală de peste 300 noi magazine în parteneriat.

La finalul lunii octombrie, Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a anunțat preluarea integrală a rețelei Profi Rom Food, tranzacție estimată la 1,3 miliarde de euro. Preluarea este supusă acordului autorităților de reglementare și se estimează că va fi finalizată în cursul anului 2024. Profi deține pe piața locală aproape 1.700 de magazine, fiind cea mai extinsă rețea prezentă pe piața locală. În ultimul an financiar, compania a generat vânzări de 2,5 miliarde de euro.

Magazin Profi Super inaugurare
Rețeaua Profi, extinsă cu 87 de locații în 2023
Profi, retailerul care ar urma să fie preluat de Ahold Delhaize până la finalul acestui an, a accelerat ritmul expansiunii în ultimele două...
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi va încheia 2023 cu 1.400 de magazine partener
Profi a anunțat că până la finalul acestui an va atinge pragul de 1.400 de magazine partener. Astfel, de la 15%, cât reprezentau aceste...
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a adăugat șase noi locații...
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Parteners continuă să extindă rețeaua de magazine la nivel național și și-a...