Aplicația Profi ajunge la un milion de utilizatori
Profi, retailerul cu cea mai extinsă rețea de magazine la nivel național, a atins pragul de un milion de utilizatori în aplicația pe care a lansat-o în luna aprilie.
“Am lansat aplicația Profi din dorința de a fi cu un pas mai aproape de clienții noștri, de a le înțelege nevoile și de a le oferi servicii și produse de calitate într-un mod constant și digitalizat,” a declarat Gabriela Sîrbu, Director Digital Marketing Profi.
Printre facilitățile oferite în aplicație utilizatorilor este posibilitatea verificării ofertelor – diferite de cele din magazine – precum și vizualizarea bonurilor digitiale. În plus, o noutate remarcată de clienți este jocul inclus în aplicație, prin care furnizorii beneficiază de vizibilitate pentru brandurile lor.
Profi, retailer deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, a raportat pentru anul 2021 o cifră de afaceri de 9,5 miliarde de lei, în creștere cu 8% față de 2020. O contribuție importantă la avansul vânzărilor l-au avut magazinele deschise și remodelate care au bifat o creștere de 16%.
Citiți și: Pawel Musial, Profi: ”Nu mai e suficient să fii un simplu jucător de proximitate”
Anul trecut, retailerul a pus pe harta expansiunii 173 de magazine noi și a remodelat 75 dintre cele deja existente, ajungând la finalul lui 2021 la un număr total de peste 1.560 de magazine, dintre care 162 în noul format Profi.
Totodată, retailerul a crescut constant numărul magazinelor agent Profi, program care stimulează antreprenoriatul încredințând unor agenți administrarea unor magazine Profi integrate. În momentul de față numărul magazinelor partenere este aproape egal cu cel al magazinelor Profi integrate.