Noul TVA a redus cu 3% vânzările Carrefour România la trimestru

Vânzările Carrefour România au fost afectate de reducerea TVA la alimente și băuturi non-alcoolice de la 24% la 9%, impactul negativ fiind de 3 puncte procentuale. Compania a raportat însă o creștere organică a vânzărilor în Q2, comparativ cu aceeași perioadă din 2014. Noul TVA a redus cu 3% vânzările Carrefour România la trimestru

”Vânzările like for like în România au continuat să crească în al doilea trimestru al lui 2015, cu toate că reducerea TVA-ului a avut un impact negativ de trei puncte procentuale”, se arată în raportul financiar al grupului francez.
Raportul financiar al Carrefour cuprinde vânzările în valoare brută (incluzând TVA).

În Franța, grupul a raportat o creștere organică de 1,1% în T2 al lui 2015, în termeni comparabili, precizând că toate formatele de magazine au fost pe un trend ascendent, pentru al doilea an consecutiv.
Așa cum era de așteptat, magazinele de proximitate și alte formate (exluzând super/hypermarketurile) au performat cel mai bine în termeni de vânzări, înregistrând o creștere organică de circa 2,5%.

Vânzările grupului Carrefour la nivel mondial au avansat cu 2,6% like for like în trimestrul al doilea, până la 21,4 miliarde de euro.
Rezultatul a fost susținut puternic de dinamica pozitivă înregistrată pe piețele emergente din America Latină: Argentina (+23,1) și Brazilia (+7,1). În Asia, Carrefour a înregistrat în T2 a înregistrat scăderi de vânzări (-8,6%).

La nivelul primul semestru avansul grupului francez a fost de 1,8%, până la 42,3 mld. euro.

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
România rămâne în topul celor mai performante țări pentru Carrefour în S1
Retailerul francez Carrefour a încheiat primele șase luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 1,32 de miliarde euro, în creștere cu 11,3%...
Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine
Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine
Retailerul francez Carrefour a intrat pe piața din Israel, fiind prima rețea de comerț alimentar modern din această țară, scrie...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european
Retailerul francez Carrefour a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,189 miliarde de euro, în creștere cu 6,7%...