Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine

Retailerul francez Carrefour a intrat pe piața din Israel, fiind prima rețea de comerț alimentar modern din această țară, scrie Retaildetail.eu. Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine

Carrefour a inaugurat într-o singură zi trei hypermarketuri, zece supermarketuri, 37 de magazine de proximitate și un magazin online. În strategia de expansiune Carrefour îi are drept parteneri pe Electra Consumer Products, o companie locală, și Yenot Bitan, un retailer alimentar local ce operează un lanț de supermarketuri în franciză. Carrefour a investit deja circa 63 de milioane de euro pentru a deschide primele 50 de magazine din Tel Aviv și împrejurimi. Până la finalul anului retailerul intenționează să ajungă la o rețea de 80-100 de locații.

Francezii vin în Israelcu o promisiune de prețuri competitive pentru consumatorii locali, în condițiile în care Tel Aviv a fost desemnat în 2021 drept cel mai scump oraș din lume, înaintea Parisului, Hong Kong-ului sau New York-ului.

Israel devine astfel a 43-a țară în care Carrefour operează, în 34 dintre acestea retailerul operand în franciză cu parteneri locali.

Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a vânzărilor de 12,3% în termeni comparabili și de 13% pe bază raportată, precum și menținerea unui impuls puternic al cotei de piață în țările cheie ale Grupului. În România, Carrefour și-a menținut ritmul bun în primul trimestru în ciuda scăderii volumelor din acest sector, cu creșteri susținute ale cotei de piață și 12,5% like for like în vânzări, cu cea mai mare creștere din Europa (+8,8% like for like în trimestru pentru regiune). Totodată, pe piața locală, retailerul a raportat o creștere de 9% like for like pentru anul fiscal 2022.

 

carrefour hipermarket, magazin Romania, categoria de legume si fructe, fotografie publicata in Revista Progresiv
România conduce creșterea Carrefour în Europa în primul trimestru
Retailerul francez Carrefour a raportat pe piața din România o cifră de afaceri de 725 de milioane de euro (incluzând TVA), pentru primul...
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Carrefour intenționează să cumpere 31 de magazine de la Intermarché
Retailerul francez Carrefour a anunțat că negociază preluarea a 31 de magazine de la Groupe Intermarché, scrie esmmagazine.com. Tranzacția...
Carrefour a plătit peste un miliard de euro pentru Cora și Match
Carrefour a plătit peste un miliard de euro pentru Cora și Match
Tranzacția prin care Carrefour a achiziționat hipermarketurile Cora și supermarketurile Match a fost evaluată la 1,05 miliarde de euro și...
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia vinde din rețeaua de magazine și centre de distribuție
Carrefour Brazilia a început negocierile exclusive cu compania de real estate Barzel Properties prin care urmărește să vândă cinci centre de...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Carrefour intră pe piața de retail din Israel și va deschide primele magazine până la finalul lui 2022
Carrefour intră pe piața de retail din Israel și va deschide primele magazine până la finalul lui 2022
Retailerul francez Carrefour a încheiat un contract de franciză cu Electra Consumer Products și subsidiara sa Yenot Bitan pentru a deschide...