Carrefour intră pe piața din Israel și deschide 50 de magazine
Retailerul francez Carrefour a intrat pe piața din Israel, fiind prima rețea de comerț alimentar modern din această țară, scrie Retaildetail.eu.
Carrefour a inaugurat într-o singură zi trei hypermarketuri, zece supermarketuri, 37 de magazine de proximitate și un magazin online. În strategia de expansiune Carrefour îi are drept parteneri pe Electra Consumer Products, o companie locală, și Yenot Bitan, un retailer alimentar local ce operează un lanț de supermarketuri în franciză. Carrefour a investit deja circa 63 de milioane de euro pentru a deschide primele 50 de magazine din Tel Aviv și împrejurimi. Până la finalul anului retailerul intenționează să ajungă la o rețea de 80-100 de locații.
Francezii vin în Israelcu o promisiune de prețuri competitive pentru consumatorii locali, în condițiile în care Tel Aviv a fost desemnat în 2021 drept cel mai scump oraș din lume, înaintea Parisului, Hong Kong-ului sau New York-ului.
Israel devine astfel a 43-a țară în care Carrefour operează, în 34 dintre acestea retailerul operand în franciză cu parteneri locali.
Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a vânzărilor de 12,3% în termeni comparabili și de 13% pe bază raportată, precum și menținerea unui impuls puternic al cotei de piață în țările cheie ale Grupului. În România, Carrefour și-a menținut ritmul bun în primul trimestru în ciuda scăderii volumelor din acest sector, cu creșteri susținute ale cotei de piață și 12,5% like for like în vânzări, cu cea mai mare creștere din Europa (+8,8% like for like în trimestru pentru regiune). Totodată, pe piața locală, retailerul a raportat o creștere de 9% like for like pentru anul fiscal 2022.