Lidl a exportat produse românești de 21 de milioane de euro
Retailerul german Lidl a exportat în perioada 1 martie 2016 – 28 februarie 2017 produse românești de 21 de milioane de euro, arată Raportul de Sustenabilitate publicat de companie.
Numărul furnizorilor din România pentru produsele din tot sortimentul a crescut cu 24,12% în intervalul menționat, iar numărul produselor achiziționate de la producătorii români s-a majorat la 1.539.
O contribuție importantă a avut-o și primul proiect de revitalizare a soiurilor românești de legume și fructe – Cultivat în România, specific românesc – al cărui prim rezultat a fost roșia de Buzău 1.600.
Discounterul Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este unul dintre retailerii de top din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 150 de centre logistice în 28 de țări la nivel mondial.
În România, Lidl a încheiat anul 2016 cu vânzări de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 18% față de anul precedent.