Lanțul de brutării Eldi a depășit pragul de 5 milioane de euro

Producătorul de produse de panificație și brutărie Eldi din Târgu Mureș a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 42,94 de milioane de lei, în creștere cu 4,42% față de anul precedent. Din totalul vânzărilor, divizia de magazine proprii a generat 62%, ceea ce înseamnă peste 26,7 de milioane de lei (5,5 mil. euro), în timp ce 25% reprezintă vânzările din IKA și LKA, iar restul de 13% este generat prin clienții mici (HoReCa și retailerii mici).  Lanțul de brutării Eldi a depășit pragul de 5 milioane de euro

”Anul 2017 a fost anul cu cel mai agresiv ritm de expansiune. Am deschis 6 magazine sub un nou concept, valoarea investițiilor depășind 130.000 de euro”, a declarat Sandor Csongor, Director General al Eldi.

La finalul anului trecut, Eldi opera 53 de magazine proprii.

”Cât despre 2018, am început anul în forță, prin deschiderea celui de-al treilea magazin în centrul orașului Târgu Mureș și recent am mai bifat o inaugurare. Până la finalul anului mai avem în plan relocarea unui magazin și deschiderea celui de-al 55-lea magazin, tot în Târgu Mureș”, a mai precizat managerul.

La nivel de investiții, producătorul și-a bugetat 20.000-25.000 de euro pentru fiecare unitate inaugurată/remodelată.

Povestea brutăriilor Eldi își are începutul în urmă cu 21 de ani, în prezent producătorul operând 54 de brutării proprii în județele Mureș, Sibiu, Alba, Cluj, Bistrița Năsăud și Harghita. Pe lângă divizia de retail, produsele Eldi sunt distribuite în peste 400 de locații ale retailerilor internaționali, dar și în 400 de magazine deținute de antreprenori locali.

Lidl România deschide un nou magazin în Târgu Mureș
Lidl România deschide un nou magazin în Târgu Mureș
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgu Mureș, județul Mureș, pe data de 10 iunie. Acesta este...
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
Penny mizează pe noi concepte de magazin și alocă 150 milioane euro pentru investiții în 2024
După ce în 2023 retailerul Penny a bifat un număr record în ceea ce privește deschiderea de noi magazine, rețeaua națională fiind extinsă cu...
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Viitorul pieței de retail independent, încotro?
Deși numărul jucătorilor independenți din retailul local care au o poveste de peste 30 de ani nu este deloc neglijabil, experiența nu mai este...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Oblio Discounter va deschide al doilea magazin, în Târgu Mureș
Oblio Discounter va deschide al doilea magazin, în Târgu Mureș
Oblio Discounter, conceptul cash&carry dezvoltat de antreprenorul Ovidiu Moldovan, pregătește deschiderea celui de-al doilea magazin. Noua...
(P) Brutăria Eldi extinde gama de bețișoare (saleuri) cu un nou sortiment
(P) Brutăria Eldi extinde gama de bețișoare (saleuri) cu un nou sortiment
Brutăria Eldi, un business fondat în 1996 și care a ajuns în prezent la o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de euro, va extinde gama de...