Lanțul de brutării Eldi a depășit pragul de 5 milioane de euro
Producătorul de produse de panificație și brutărie Eldi din Târgu Mureș a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 42,94 de milioane de lei, în creștere cu 4,42% față de anul precedent. Din totalul vânzărilor, divizia de magazine proprii a generat 62%, ceea ce înseamnă peste 26,7 de milioane de lei (5,5 mil. euro), în timp ce 25% reprezintă vânzările din IKA și LKA, iar restul de 13% este generat prin clienții mici (HoReCa și retailerii mici).
”Anul 2017 a fost anul cu cel mai agresiv ritm de expansiune. Am deschis 6 magazine sub un nou concept, valoarea investițiilor depășind 130.000 de euro”, a declarat Sandor Csongor, Director General al Eldi.
La finalul anului trecut, Eldi opera 53 de magazine proprii.
”Cât despre 2018, am început anul în forță, prin deschiderea celui de-al treilea magazin în centrul orașului Târgu Mureș și recent am mai bifat o inaugurare. Până la finalul anului mai avem în plan relocarea unui magazin și deschiderea celui de-al 55-lea magazin, tot în Târgu Mureș”, a mai precizat managerul.
La nivel de investiții, producătorul și-a bugetat 20.000-25.000 de euro pentru fiecare unitate inaugurată/remodelată.
Povestea brutăriilor Eldi își are începutul în urmă cu 21 de ani, în prezent producătorul operând 54 de brutării proprii în județele Mureș, Sibiu, Alba, Cluj, Bistrița Năsăud și Harghita. Pe lângă divizia de retail, produsele Eldi sunt distribuite în peste 400 de locații ale retailerilor internaționali, dar și în 400 de magazine deținute de antreprenori locali.