(P) Brutăria Eldi extinde gama de bețișoare (saleuri) cu un nou sortiment

Brutăria Eldi, un business fondat în 1996 și care a ajuns în prezent la o cifră de afaceri de aproape 10 milioane de euro, va extinde gama de bețișoare cu un sortiment care va conține semințe de chia. (P) Brutăria Eldi extinde gama de bețișoare (saleuri) cu un nou sortiment

În acest moment, Brutăria Eldi produce trei sortimente de bețișoare - cu cașcaval vegetal, cu chimen și cu semințe de susan - prezentate într-un ambalaj de 180 g. Gama va fi în curând completată de un sortiment cu semințe de chia.

Chia este un ingredient indispensabil organismului, asigurând rezistența acestuia la factorii care îi pot perturba zilnic buna funcționare.Totodată, semințele de chia reprezintă o sursă optimă de calciu, fiind foarte bogate și în antioxidanți și fier.

De asemenea, persoanele care suferă de intoleranță la lactoză pot să le consume pentru necesarul organismului.

Gama de bețișoare (saleuri) este disponibilă și în segmentul HoReCa în cutii de 1kg, în condițiile în care sunt produse care se regăsesc pe mese tot mai des, atât la micul dejun, cât și la evenimente: petreceri, nunți, botezuri sau zile de naștere.

La nivel național, bețișoarele Eldi sunt listate în comerțul modern în rețeaua de magazine Selgros Cash & Carry, iar la nivel regional în rețelele Carrefour Market și Profi. Compania urmează să distribuie în curând produsele și în alte rețele de retail modern.

Portofoliul Brutăriei Eldi mai este completat de alte trei categorii de produse care sunt dezvoltate la nivel național: sărățele (discuri) - 6 sortimente sărate și unul dulce (delicatese cu ciocolată); trei sortimente de covrigei; produse congelate și semipreparate - găluște cu prune, cu brânză, cu caise, cu cremă de arahide și papanași.

Povestea Brutăria Eldi a început încă din anul 1996, când a fost deschis și primul magazin de prezentare propriu. Afacerea a cunoscut în ultimii patru ani un ritm de dezvoltare semnificativ, ajungând în prezent la o cifră de afaceri anuală de aproape 10 milioane de euro.

Producătorul ocupă locul 14 în clasamentul Top 100 companii producătoare de produse de panificație și patiserie, fiind cel mai important jucător de profil din județul Mureș, acolo unde este situată și fabrica Eldi.

După o investiție de aproape patru milioane de euro într-o nouă unitate de producție, realizată în 2012, capacitatea a crescut de la 250 de tone pe lună la aproape 700 de tone/lună în prezent.

Brutăria Eldi deține sistemul de management al siguranței alimentelor certificat în conformitate cu cerințele SR EN ISO 22000.

Eldi înseamnă astăzi în cifre peste 400 de locuri de muncă, livrare zilnică în cele 53 de magazine proprii (peste 20.000 de clienți) și în peste 200 de magazine din rețelele de retail modern Kaufland, Profi, Penny, Auchan, Selgros, Carrefour Market, respectiv în peste 400 de locații din comerțul tradițional.

2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
GAMA&GAMA, performanță susținută la 30 de ani de existență pe piața locală
După trei decenii de activitate pe piața locală, GAMA&GAMA mizează pe inovație continuă pentru a-și consolida poziția la nivelul mediului...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Lanțul de brutării Eldi a depășit pragul de 5 milioane de euro
Lanțul de brutării Eldi a depășit pragul de 5 milioane de euro
Producătorul de produse de panificație și brutărie Eldi din Târgu Mureș a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 42,94 de milioane de...