Kroger vrea să vândă rețeaua de magazine de proximitate
Kroger, unul dintre cei mai importanți retaileri americani, a anunțat că intenționează să vândă rețeaua de magazine de proximitate pentru patru miliarde de dolari.
Compania a motivat decizia de a vinde cele 784 de magazine prin faptul că această rețea ar putea fi pusă în valoare mai bine de un eventual cumpărător. Kroger se află sub presiune după ce Amazon a achiziționat Whole Foods, situație valabilă pentru majoritatea retailerilor americani, scrie FoodBev.
Rețeaua de magazine de proximitate a Kroger are 11.000 de angajați și a bifat până acum creșteri ale vânzărilor pentru 62 de trimestre consecutive.
Acest anunț vine după ce Kroger a prezentat un plan prin care intenționa să „redefinească experiența de cumpărare a americanilor”, prin remodelarea magazinelor astfel încât fiecare client să își poată plăti singur cumpărăturile, fără a fi asistat de un operator. Până anul viitor, retailerul are în plan să ajungă de la 20 la 400 de magazine sub noul format.