Italienii de la Esselunga pun accent pe dezvoltarea segmentului de proximitate
Retailerul italian Esselunga a anunțat că se va concentra pe zona magazinelor de proximitate, având intenția de a deschide cel puțin 12 noi unități până la finalul acestui an.
Într-un interviu acordat publicației "Corriere della Sera", noul CEO al Esselunga, Sami Khale a spus că strategia retailerului este de a-și îndrepta atenția către consumatorii care caută "o abordare multi-channel, ce include e-commerce și supermarketuri."
Esselunga a deschis primul magazin de proximitate sub brandul La Esse în Milano, la finalul anului trecut, și a continuat procesul de expansiune chiar și în timpul pandemiei de COVID-19, inaugurând două unități noi. Magazinul din Milano are 850 metri pătrați și include departamente de fructe și legume proaspete, precum și unul destinat produselor ambalate din pește.
Primele patru magazine din cele care urmează să fie deschise anul acesta sunt deja în faza de construcție sau amenajare.