Italienii de la Esselunga pun accent pe dezvoltarea segmentului de proximitate

Retailerul italian Esselunga a anunțat că se va concentra pe zona magazinelor de proximitate, având intenția de a deschide cel puțin 12 noi unități până la finalul acestui an. Italienii de la Esselunga pun accent pe dezvoltarea segmentului de proximitate

Într-un interviu acordat publicației "Corriere della Sera", noul CEO al Esselunga, Sami Khale a spus că strategia retailerului este de a-și îndrepta atenția către consumatorii care caută "o abordare multi-channel, ce include e-commerce și supermarketuri."

Esselunga a deschis primul magazin de proximitate sub brandul La Esse în Milano, la finalul anului trecut, și a continuat procesul de expansiune chiar și în timpul pandemiei de COVID-19, inaugurând două unități noi. Magazinul din Milano are 850 metri pătrați și include departamente de fructe și legume proaspete, precum și unul destinat produselor ambalate din pește.

Primele patru magazine din cele care urmează să fie deschise anul acesta sunt deja în faza de construcție sau amenajare.

 

Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Retailerii ridică miza în proximitate și plusează la capitolul diversitate
Chiar dacă vorbim de o oarecare încetinire a numărului de magazine inaugurate de retaileri în prima jumătate a acestui an comparativ cu perioada...
2022, anul „remodelării” comerțului modern
2022, anul „remodelării” comerțului modern
Dacă sintetizăm în câteva cuvinte 2022 pentru retailul modern, acestea sunt continuarea trendului de expansiune, dar și o atenție tot mai mare...
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
Proximitatea, cheia dezvoltării pieței locale de retail
186 de magazine noi au apărut pe harta retailului local în prima jumătate a acestui an, proximitatea fiind punctul central al retailerilor...
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, un an de revenire pentru retailul modern
2021, cel de-al doilea an de pandemie de COVID-19, a menținut trendurile și fenomenele care au definit piața locală de retail&FMCG în anul...