GfK achiziționează o companie specializată în studierea cumpărătorilor în mediul digital

GfK achiziționează NORM Research & Consulting AB, o companie de cercetare de piață suedeză specializată în cercetări virtuale de cumpărător. Produsul lor de bază este un software care simulează un mediu de cumpărături pentru diverse scopuri de cercetare.  GfK achiziționează o companie specializată în studierea cumpărătorilor în mediul digital

Simstore, software-ul de cloud al lui NORM, permite analiza eficientă a comportamentului cumpărătorilor. Cu rezultatele cercetării, clienții își pot optimiza strategia de preț, sortimentația, ambalajele, aranjarea la raft și lansările de produse. Simstore creează medii de cumpărături foto-realiste în două și trei dimensiuni.

Simstore a fost dezvoltat în ultimii 10 ani pentru a deveni o platformă de cercetare vârf de lance pentru studierea comportamentului cumpărătorilor. Acesta permite analize scalabile și eficiente de comportament fără a fi nevoie de studii de testare scumpe și consumatoare de timp în medii fizice. Mediile simulate sunt fie ale unor retaileri care dețin magazine fizice, fie ale unor retaileri online. Până în prezent, Simstore a derulat cercetări în rândul a milioane de consumatori din peste 30 de țări, crescându-și capabilitățile împreună cu GfK.

"Această achiziție extinde oferta noastră de studii despre cumpărător dedicată clienților din piețele de FMCG, de retail și de tehnologie. Prin îmbinarea datelor comportamentale cu Simstore, clienții au o viziune completă asupra cumpărătorului la nivel global, generând soluții clare pentru a optimiza prezența la raft, canalele de distribuție alese și experiența de cumpărare", precizează Adrian Sanger, coordonatorul studiilor de cumpărător la GfK.

NORM Research & Consulting AB a fost inființată în anul 2003 și are 60 de angajați aflați sub coordonarea fondatorilor Anders Örbom și Andreas Lee. Din locațiile sale din Stockholm și Amsterdam, compania desfășoară proiecte globale pentru clienți, precum Unilever, Carlsberg, Nestlé, Arla Foods și Philips.

GfK este una dintre cele mai mari companii de cercetare de piață la nivel global, cu o prezență în peste 100 de țări, 80 de ani de expertiză și 13.000 de experți angajați. În România compania este prezentă din 1992.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Partener și Lider Retail & Consumer Markets PwC România
Promoțiile, principalul motiv pentru care consumatorii aleg să schimbe brandul cumpărat
Adaptarea la schimbările în comportamentul cumpărătorilor și presiunea de a menține prețurile la un nivel acceptabil, concomitent cu...
Piața FMCG, față în față cu mecanismele de apărare contra inflației
Piața FMCG, față în față cu mecanismele de apărare contra inflației
După patru ani în care cumpărătorii au fost nevoiți să facă față unor provocări multiple și să dezvolte strategii pentru a economisi, în...
Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
GfK vinde panelul de consumatori către YouGov pentru 315 milioane euro
După ce fuziunea dintre GfK și NielsenIQ s-a blocat pentru că nu a îndeplinit criteriile de concurență necesare pentru a fi eligibile, GfK a...
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online FMCG mai poate recruta încă 1,8 mil. de gospodării în România
Comerțul online de bunuri de larg consum a ajuns la o penetrare de 40% în rândul gospodăriilor din România la nivelul anului 2021 și are...