Geanina Ghiculescu, numită Retail Commercial Director în cadrul MOL România
După aproape 21 de ani în cadrul Metro Cash&Carry România, Geanina Ghiculescu a fost numită în luna octombrie Retail Commercial Director pentru MOL România.
Geanina Ghiculescu are o experiență de peste 25 de ani în retail, dintre care cea mai mare perioadă și-a petrecut-o în cadrul companiei Metro Cash&Carry România unde a deținut poziții diverse, de la Category Manager până la Head of Retail Marketing & Communication. Ultima funcție ocupată în cadrul retailerului a fost cea de Head of Convenience Digital. Unul dintre cele mai importante proiecte în care a fost implicată a fost dezvoltarea rețelei de magazine LaDoiPași, care în ultimele 12 luni s-a extins accelerat pe plan local, cu peste 360 de inaugurări la nivel național.
În noul rol de Retail Commercial Director pentru MOL România Geanina va conduce, coordona și superviza zona de marketing, digital, vânzări și dezvoltarea rețelei. România joacă un rol important pentru grupul MOL, divizia locală fiind, în multe domenii, un deschizător de drumuri. Un exemplu este Fresh Corner, conceptul gastro lansat în 2015, care ajunsese la finalul anului trecut la o acoperire impresionantă, 213 stații de servicii din 243 comercializând cel puțin un produs Fresh Corner. În plus, pe fondul schimbărilor din comportamentul de cumpărare, MOL implementase în 67 de stații o categorie de alimente de bază. Grupul a realizat anul acesta o mișcare interesantă prin lansarea primelor produse alimentare sub marcă proprie – chipsurile Crunch&Go și băutura energizantă Jim.
MOL, grup petrolier deținut de statul maghiar, deține o rețea regională de peste 2.000 de benzinării dintre care 247 sunt localizate în România.