Grupul Mol a atins pragul de 1.000 de locații Fresh Corner
Mol a inaugurat recent cel de-al 1.000-lea Fresh Corner din regiunea central-europeană. Compania a început procesul de transformare a stațiilor sale de servicii acum aproximativ șase ani, implementând conceptul Fresh Corner, iar, în prezent, aproape jumătate din totalul stațiilor oferă clienților preparate proaspete și cafea. Anul trecut, Mol a vândut 46 de milioane de cafele la nivel regional și aproximativ 10 milioane de hot-dogs.
„În ceea ce privește extinderea lanțului Fresh Corner, totul a pornit de la strategia noastră 2030 pe termen lung. Obiectivul strategiei este acela de a răspunde cât mai multor nevoi ale consumatorilor, oferind întotdeauna cea mai înaltă calitate cu putință. Am învățat multe de-a lungul anilor și, ca urmare a muncii noastre susținute, am reușit să stabilim standarde ridicate de ospitalitate, care se bucură de aprecierea clienților din Republica Cehă și până în Muntenegru. După pandemie, ne confruntăm cu provocările viitorului și conform strategiei noastre actualizate pe termen lung, vom continua să transformăm stațiile noastre, pentru a pune la dispoziție unui public cât mai larg oferta complexă a serviciilor MOL”, a declarat Péter Ratatics, Vicepreședinte Executiv Servicii Consumatori în cadrul Grupului MOL.
Statusul pe piața locală
În prezent, în România există 213 stații de servicii care comercializează cel puțin un produs Fresh Corner. În plus, pe plan local, una dintre cele mai recent deschise unități se află în județul Ilfov, la Bragadiru, și beneficiază de un concept nou de servire pe piața din România – Fresh Corner Drive Thru, dedicat clienților aflați în continuă mișcare și care facilitează cumpărăturile din stația de servicii.
“Fresh Corner este una dintre cele mai de succes inovații ale Grupului Mol. Popularitatea acestui concept gastro a crescut rapid, în primul rând datorită produselor de calitate. În România, Fresh Corner s-a bucurat de succes încă de la lansarea sa, în iulie 2015. De atunci și până în prezent, au fost vândute peste 37 de milioane de cafele. Planurile de viitor ale Mol în România sunt ambițioase și au în vedere inclusiv dezvoltarea continuă a rețelei Fresh Corner. Cafeaua Fresh Corner rămâne punctul forte și pregătim noutăți și în această categorie. Cea mai recentă dintre ele este lansarea cafelei boabe, sub brandul Fresh Corner, pe care clienții o pot achiziționa pentru acasă”, a declarat Levente Borviz, Head of Retail, MOL România.





