Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail

După extinderea constantă a unităților de desfacere, producătorul de dulciuri și produse de cofetărie Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamț la București, pe o suprafață de 19 000 m.p., precum și listarea în marile lanțuri de retail. Dulcinella vizează listarea în marile lanțuri de retail

Producătorul a achiziționat deja terenul de 19.000 de metri pătrați, cu o valoarea de tranzacționare de 800.000 de euro, pasul următorul fiind listarea în marile lanțuri de retail, dar și producția de mărcă privată.

"Am analizat cu atenție piața în ultimii ani. Deși există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanțurile de retail pentru achiziția de dulciuri și produse de patiserie. Suntem hotărâți să păstrăm standardele înalte de calitate și în același timp să ajungem în casa fiecărui român. Așadar pasul următor este întrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail. Recent am vizitat cea mai mare expoziție de private label PLMA, din Amsterdam. Am fost impresionat de câtă aglomerație creează standurile cu produse de patiserie și cofetărie, unde se adună retailerii europeni și reprezentați HoReCa, pentru a găsi producători care au capacitatea de a produce sub marcile lor. Aceasta deschidere ne încurajează și mai mult să urmăm strategia deja adoptată în acest sens", a declarat Sergiu Diaconu, reprezentant acționari Dulcinella.

Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova, activ în categoria de dulciuri și produse de cofetărie. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrică la Târgu Neamț și peste 120 angajati. Din 2024, aceasta este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.

Feliciu Paraschiv, proprietariul lantului de retail independent Paco Supermarkets, despre industria de retail si tendinte. Afla mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: Digitalizarea este cu siguranță cheia
Într-o piață în care comerțul modern câștigă tot mai mult teren, Feliciu Paraschiv, proprietarul lanțului de retail independent Paco...
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Piața de e-grocery, pe drumul spre stabilizare
Deși încă nu putem vorbi despre o maturizare, evoluția pieței de e-grocery din ultimul an, de 36,4%, potrivit datelor NielsenIQ, diversificarea...
Vânzările de marcă privată au crescut până la 236 mld. dolari în 2023
Vânzările de marcă privată au crescut până la 236 mld. dolari în 2023
Vânzările de marcă privată au crescut cu 4,7% anul trecut până la 236,3 miliarde de dolari comparativ cu 2022, potrivit Private Label Report...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Marca privată, motor pentru businessurile conectate cu shopperii
Marca privată, motor pentru businessurile conectate cu shopperii
După doi ani în care pandemia de COVID-19 a pus lacăt evenimentelor de profil, târgul World of Private Label a reconfimat importanța conectării...