cora bate palma cu Tazz pentru extinderea serviciului de livrări rapide
cora România dezvoltă serviciul cora Express prin lansarea unui nou parteneriat cu tazz, platforma de livrări la domiciliu deținută de eMAG.
Clienții cora din București, Cluj-Napoca, Constanța, Bacău, Drobeta și Ploiești vor avea acces rapid, începând cu 6 august 2021, la peste 4.000 de produse esențiale din hypermarketul fizic, care sunt listate în aplicația tazz.
„cora investește continuu în dezvoltarea și optimizarea e-commerce, segment care are un potențial mare de creștere. Parteneriatul cu Tazz by eMAG se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a online-ului și este în același timp un instrument de consolidare a relației cu clienții. Facem încă un pas spre aceștia, ne dorim să fim mai aproape de ei, să le înțelegem mai bine dorințele și să livrăm ca atare. Parteneriatul cu tazz întărește serviciul cora Express și se adaugă unei liste de platforme cu care colaborăm încă de anul trecut și datorită cărora clienții primesc comenzile într-un timp record, de doar 60 de minute de la plasarea acestora”, susține Claudia Badea, Director Operațional e-commerce cora România și directorul hypermarketului cora Lujerului.
„Ne bucurăm să aducem produsele cora mai aproape de clienții tazz, printr-un parteneriat care le oferă acces la o gamă foarte largă de produse, dar și la oferte special gândite pentru ei. Planul nostru este să transformăm tazz by eMAG în aplicația pe care te poți baza oricând, iar livrările de cumpărături în mai puțin de 60 de minute să fie o realitate oriunde ai locui în România”, a declarat Alin Șerban, CEO tazz by eMAG.
Timp de o lună, livrarea este gratuită, iar clienții primesc un voucher cadou în valoare de 20 de lei pentru o comandă de minimum 50 de lei.
Citește și
cora deschide a doua locație de proximitate cora Urban și are planuri de extindere națională
Schimbare în topul retailerilor internaționali: cine și cu cât a luat fața în 2020
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, a intrat pe piața locală în 2003, iar în prezent, compania operează 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat și serviciul de livrare la domiciliu, devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020, serviciul cora Express a extins accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.