cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban

  cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban

cora continuă să dezvolte rețeaua de magazine de proximtate și pune pe harta retailului bucureștean cel de-al treilea magazin cora Urban. Magazinul situat pe Calea Moșilor nr. 284 are o suprafață de aproape 100 mp și este organizat intuitiv astfel încât consumatorii să poată găsi rapid produsele dorite.

Conceptul cora Urban a fost lansat în februarie 2021 ca parte din strategia cora de a oferi clienților soluții complete pentru cumpărături. Astfel, cora Urban este un magazin de proximitate, pentru cumpărături rapide aproape de casă, dar și un punct de pick-up al comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. Magazinul este integrat și în divizia cora Express, astfel că locuitorii din zona Moșilor pot comanda online acasă, prin partenerii Foodpanda, Glovo și Tazz by emag, produsele dorite, acestea fiind livrate în doar 30 de minute.

„cora Urban este o soluție adaptată spațiului urban, pentru cei care jonglează cu multe sarcini zilnic. Răspunsul nostru este cora Urban, concept care, iată, se dezvoltă. Performanța primelor 2 magazine deschise în Avangarde City și pe Bd. Ion Mihalache nr. 40 ne-a arătat că este un format căutat de public. Ne-am îndreptat atenția către cartiere și zone dens urbane din București, iar extinderea va continua nu doar aici, ci și în orașele unde avem hipermarketuri”, a spus Claudia Badea, directorul magazinului cora Lujerului și coordonatorul operațiunilor e-commerce și cross-canal ale cora în România.

Locuitorii din proximitatea magazinelor cora Urban pot comanda și online pe www.cora.ro și vor primi comenzile acasă în maximum 12 ore. De exemplu, pot comanda dimineața și reveni seara pentru produse.

Clienții găsesc în cora Urban o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri), foarte apreciate de cei grăbiți. Nu lipsesc produsele pentru îngrijirea copiilor, articolele pentru casă, mâncarea pentru animale, produsele din carne, cu focus pe cea românească, tranșată de măcelarii cora, dar și produsele proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, lactate și pâine, inclusiv artizanală.
În magazin vor fi disponibile o imprimantă și un terminal pentru plata facturilor.

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, trei magazine cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul cora Express extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute. Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

 

cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo
Retailerul cora își consolidează prezența în online și anunță semnarea unui parteneriat cu Bringo. Peste 15.000 de produse alimentare și...
 Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să...
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Aura Rădulescu este noul CEO al cora România
Noul CEO al cora România este, începând din această lună, Aura Rădulescu, care va conduce o echipă de management nouă și care are ca...
cora investește 0,5 mil. euro în relansarea magazinului online
cora investește 0,5 mil. euro în relansarea magazinului online
cora România relansează site-ul www.cora.ro, noua variantă optimizată propunând consumatorilor o experiență de cumpărături...