cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo

Retailerul cora își consolidează prezența în online și anunță semnarea unui parteneriat cu Bringo. Peste 15.000 de produse alimentare și non-alimentare din hypermarketurile cora și din rețeaua magazinelor de proximitate cora Urban pot fi comandate online pe platforma Bringo, iar livrarea se face în maximum 90 de minute. cora își consolidează prezența în online și se listează pe Bringo

Serviciul poate fi accesat în toate orașele în care cora este prezentă cu hypermarketuri, respectiv în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin.

“Dezvoltarea e-commerce este unul dintre pilonii strategiei de business a cora, iar parteneriatul cu Bringo confirmă preocuparea noastră de a fi mai buni pe acest segment. Ce înseamnă pentru clienți acest lucru? Acces mai rapid la produsele livrate online, datorită efortului comun cora – Bringo. Ne unim resursele astfel încât clienții să își vadă produsele livrate în cel mai scurt timp și în cel mai profesionist mod posibil”, a spus Claudia Badea, e-Commerce and Cross-Channel Direct, cora România.

“Bringo propune un model unic în România: cumpărături online făcute exact așa cum le-ar face fiecare dintre noi și livrate cu grijă. În cei cinci ani de la lansarea pe piață, succesul modelului Bringo a fost continuu reconfirmat de numărul în creștere al clienților care ne oferă încrederea lor și care ne arată că Bringo nu e doar o aplicație de cumpărături, ci un ajutor de nădejde. Tocmai de aceea, ne bucurăm să lucrăm împreună cu noul nostru partener – cora, pentru a le oferi acestora și mai multe opțiuni din care pot alege cu încredere și pentru a construi împreună un parteneriat solid într-o piață dinamică, în dezvoltare”, spune Ioana Ilie-Dobre, CEO Bringo România.

Alte parteneriate strategice semnate de Bringo

Recent, parteneriate strategice cu scopul extinderii opțiunilor pentru cumpărături online au fost semnate și cu discounterul Penny și retailerul independent Paco Supermarkets.

Parteneriatele își propun să consolideze poziția Bringo ca aplicație preferată de români pentru realizarea cumpărăturilor online și să susțină planurile de dezvoltare pe care compania le urmărește, pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor și a cerințelor pieței: disponibilitatea cât mai multor opțiuni de magazine pentru cumpărături online, în funcție de necesități și proximitate; accesibilitatea ridicată, dintr-o singură aplicație; diversitatea produselor și a ofertelor, aceeași ca în magazinele tradiționale; livrări cât mai rapide ale comenzilor.

Beneficii la comenzi

Comandând prin Bringo produsele oferite de cora și cora Urban clienții vor avea parte de numeroase beneficii, dar și de prețuri și oferte ca în magazinul fizic. În perioada 17 august – 18 septembrie 2022 nu există costuri de livrare în cazul comenzilor de peste 99 de lei. În ceea ce privește timpul de livrare, acesta variază de la 30 de minute în cazul comenzilor din cora Urban, la 60 – 90 minute maximum în cazul comenzilor din hypermarketul cora.

Modalitatea de plată este flexibilă, putând fi realizată cu cardul la livrator (POS mobil), în numerar sau online în aplicație. Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiție de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hypermarketuri, a unui concept nou, de proximitate și online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.

Parte a grupului Louis Delhaize, cora România operează 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse. În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul cora Express a extins accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo, Foodpanda și Tazz, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.
 

cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora extinde la nivel național serviciul de livrare a comenzilor online
cora, prezentă în România cu un business omnichannel care include 10 hypermarketuri, platforma de e-commerce www.cora.ro, precum și 8 magazine...
cora continuă investițiile în rețeaua de proximitate cora Urban
cora continuă investițiile în rețeaua de proximitate cora Urban
Retailerul Cora continuă investițiile în extinderea rețelei de proximitate cora Urban și inaugurează două magazine noi în Capitală. Mai...
 Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să...
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
cora continuă investițiile în proximitate și pune pe hartă o nouă unitate Urban
  cora continuă să dezvolte rețeaua de magazine de proximtate și pune pe harta retailului bucureștean cel de-al treilea magazin cora Urban....