Extindere accelerată pentru conceptul cora Urban în București
cora continuă să dezvolte conceptul cora Urban și bifează două noi deschideri în București. Odată cu aceste deschideri retailerul ajunge să dețină 5 magazine cora Urban în București. Magazinele consolidează amprenta cora în București și completează oferta deja existentă prin formatul de hypermarket.
Cele două magazine noi cora Urban sunt amplasate pe Strada Lânăriei nr. 90, respectiv pe Șoseaua Ștefan cel Mare nr. 56- 58 și propun clienților soluții multiple pentru cumpărături rapide – achiziție directă și online, cu ridicare din magazin sau livrare acasă.
„Deschidem 2 magazine cora Urban simultan, ceea ce confirmă preocuparea cora de a dezvolta formate de shopping accesibile tuturor clienților. Dezvoltarea cora Urban face parte din strategia de dezvoltare a cora România în următorii ani. Am gândit un tip de magazin dinamic, cu produse diverse din cele mai căutate game, cu o organizare atrăgătoare și eficientă, cu servicii mixte, de la plata unor facturi, până la ridicarea comenzilor online din magazin și integrarea produselor în alte marketplace-uri. Este un concept apreciat de clienți și lucrăm în permanență la integrarea feedback-ului fiecărui client, astfel încât să asigurăm nu doar o proximitate prin locație, ci și o experiență plăcută la cumpărături și o bună relație cu clienții”, a spus Claudia Badea, Director pentru Comerț Digital cora România.
cora Urban va continua dezvoltarea în Capitală
În ceea ce privește planurile de viitor, cora Urban va continua să se dezvolte în Capitală anul acesta și în alte oraşe anul viitor. Magazinele cora Urban au suprafețe de aproximativ 200 mp, iar clienții pot face cumpărături rapide, salvând timp și resurse financiare. În plus, prin promovarea formatelor 3 în 1, magazinele cora Urban sunt și puncte de ridicare (pick-up) a comenzilor plasate online, pe www.cora.ro. De asemenea, magazinele cora Urban sunt integrate în divizia cora Express, oferind astfel posibilitatea locuitorilor din zonă să-și comande produse cu livrare acasă în 30 de minute prin partenerii Glovo și Tazz by emag.
Cele mai căutate produse din magazinele cora Urban sunt băuturile nonalcoolice, produsele de tabac, cele de bază, semipreparatele, ready-to-go, ready to eat și lactatele, acestea completând coșul săptămânal prin cumpărături aproape de casă.
Clienții găsesc în cora Urban o varietate de produse bio, legume și fructe, dar și sortimente ready to eat (salate și sendvișuri). Sortimentația include și produse pentru îngrijirea copiilor, articole pentru casă, mâncare pentru animale, produse din carne, dar și produse proaspete din laboratoarele de cofetărie și patiserie cora, lactate și pâine.
cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este prezent pe piața românească din 2003. Compania operează 10 hypermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.
Citește și: Aura Rădulescu este noul CEO al cora România