Carrefour testează cumpărăturile ”smart” într-o campanie aniversară

Carrefour le oferă clienţilor posibilitatea de a experimenta cumpărăturile smart în cadrul campaniei aniversare pe care o desfăşoară cu ocazia a 14 ani de prezenţă pe piaţa locală în perioada 18 iunie – 15 iulie 2015. Astfel, clienţii pot folosi cărucioarele echipate cu tablete, dar şi aplicaţia Smart Shopping disponibilă pe Google Play.Carrefour testează cumpărăturile ”smart” într-o campanie aniversară

Consumatorii îşi pot crea lista de cumpărături care va genera traseul optim în magazin. În plus,  prin intermediul aplicaţiei, clienţii vor primi ofertele speciale semnalizate prin intermediul dispozitivelor de tip beacon.
Toată rețeaua de 28 de hypermarketuri Carrefour a fost dotată cu aceste dispozitive de tip beacon d, propunând un nou canal de comunicare clienților.

Aplicația SMART Shopping poate fi descărcată direct din Google Play pe telefoane, urmând câțiva pași simpli:

  •  activarea Bluetooth-ului pe telefon;
  •  alegerea hipermarketului Carrefour dorit;
  •  completarea listei de cumpărături și primirea traseului optim în cadrul  magazinului.

Pentru că experiența de cumpărături trebuie să fie în acelaşi timp modernă și distractivă, Carrefour  aduce distracția în magazin în fiecare weekend în perioada aniversară prin jocul ‘’Zdrobește prețurile’’ de pe platforma Kinect sau prin sesiuni de caricaturi digitale.

De asemenea, retailerul organizează şi o tombolă aniversară ce pune în joc premii precum smartphone-urile cu cartelă Orange PrePay cu 1400 minute naționale, tabletele, cartelele Orange PrePay cu 14 GB de internet la viteza 4G, dar și televizoarele SMART curbate Sony Bravia sau autoturismele SMART forfour. Pentru a participa la tombolă, clienții trebuie să trimită codul unic de pe orice bon fiscal prin SMS la 1828 sau să-l înscrie pe www. carrefour.ro/14ani pentru șansa de a câștiga unul din zecile de mii de premii acordate din 14 în 14 minute.

Carrefour operează în România  179 de magazine, dintre care 28 hypermarketuri Carrefour, 97 supermarketuri Market, 44 magazine de proximitate Express, 9 magazine de proximitate Contact şi un magazin de comerţ online: www.carrefour-online.ro. În anul financiar 2014, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 4,56 miliarde de lei.
 

ReTech & Digital - Conference & Expo, eveniment Progresiv, solutii si inovatii IT, digitale si automatizare din retail & FMCG, editia cu numarul 2, Unleash the Power of Digital, data evenimentului 12 septembrie, la Ramada Bucharest
ReTech & Digital revine cu o nouă ediție, pe 12 septembrie
ReTech & Digital - Conference & Expo, evenimentul Progresiv dedicat integral tehnologiilor, soluțiilor IT și inovațiilor digitale din...
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl deschide un nou magazin în Târgoviște
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în Târgoviște și depășește astfel pragul de 350 de unități...
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Piața de retail și FMCG, față în față cu noul consumator
Într-un mediu aflat în continuă schimbare, o strategie de business concentrată în jurul consumatorilor și a comportamentului acestora poate...
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, din nou pe drumul cel bun după rezultatele din T2
Mondelēz, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de dulciuri, a revenit pe drumul cel bun după rezultatele raportate pentru...
Un nou magazin Gerovital în București
Un nou magazin Gerovital în București
Producătorul de cosmetice Farmec a inaugurat un nou magazin în Capitală. Magazinul Gerovital din cadrul centrului comercial Cocor este o relocare...
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Rețeaua Supeco ajunge la 25 de magazine
Din 27 august, locuitorii din Bacău își pot face cumpărăturile zilnice în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și...