Carrefour, numărul 6 în noua ordine mondială?

Carrefour a pierdut patru poziţii în clasamentul mondial al retailerilor potrivit publicaţiei franceze de specialitate lineaires.com. Topul, realizat pe baza rezultatelor financiare din 2014, poziţionează Carrefour pe locul al şaselea şi se preconizează că nu va reveni prea curând în top 5. Carrefour, numărul 6 în noua ordine mondială?

Astfel, cu o cifră de afaceri de aproape 75 miliarde de euro şi creştere zero în 2014, Carrefour a fost depăşit de retailerul american Kroger şi de grupul German Schwarz, care operează reţelele Lidl şi Kaufland. De altfel, cu excepţia lui Tesco şi Carrefour, toţi mai marii retailului global au raportat creşteri.

În plus, evoluţia schimbului valutar care nu avantajează deloc moneda unică euro va crea probleme retailerului francez şi în 2015. Euro a pierdut deja 20% în valoare în raport cu dolarul de la începutul anului şi până în prezent comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Şi asta nu este totul, un nou venit ameninţă de pe poziţia 7 pe Carrefour: Amazon. Dacă americanii îşi continuă ritmul de creştere şi în 2015 (+19,5% în 2014) ne putem aştepta ca să devanseze Carrefour.

top retaileri 2015

cora_12
Magazinele Cora din Franța vor trece sub brandul Carrefour până la finalul acestui an
Până la finalul acestui an retailerul francez Carrefour intenționează să transforme toate cele 60 de magazine Cora achiziționate sub brandul...
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Despre călătorii construite pas cu pas, la INSPIRO – A New Journey
Cea de-a 14-a ediție a INSPIRO, evenimentul Progresiv departe de exceluri și aproape de oameni, a reunit la Le Chateau Ballroom , sub tema-umbrelă...
Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate...
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Cele mai importante insighturi de la Conferința Progresiv – Back to the Future
Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața locală de retail & FMCG, a încheiat cea de-a 23-a ediție. Sub sloganul...
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Despre puterea cifrelor, la INSPIRO – Lucky Numbers
Circa 150 de manageri din industriile de retail și FMCG și-au dat întâlnire pe 13 iunie, la The Tent by Clubul Diplomatic, la cea de-a 13-a...
Ipsos: 50% dintre români vor căuta cele mai bune prețuri și promoții în perioada Sărbătorilor
Ipsos: 50% dintre români vor căuta cele mai bune prețuri și promoții în perioada Sărbătorilor
Starea de spirit la finalul lui 2022 poate fi rezumată în două cuvinte: anxietate și anticipare. Astfel, deloc surprinzător, inflația își...