Carrefour lansează a doua ediție a programului „Creștem România Bio”

Carrefour România lansează a doua ediție a programului de sprijinire a fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Programul „Creștem România Bio” a fost gândit ca un program de sprijin al agriculturii sustenabile și consumului de produse bio. Carrefour lansează a doua ediție a programului „Creștem România Bio”

Anca Damour, Executive Board Member Carrefour România spune că „programul Creștem România Bio a luat naștere din dorința de a oferi oricărui agricultor șansa de a intra în procesul, uneori anevoios, al certificării bio, fiind – totodată – atenți la interesul în creștere al consumatorilor noștri pentru acest segment de produse, dar și la o practică durabilă, cu atenție sporită față de protejarea mediului înconjurător.”

În momentul de față, 75 de fermieri sunt în diferite stadii de conversie, în cadrul programului.

„Bio este agricultura de viitor, iar lumea deja începe să conștientizeze beneficiile și să caute produse crescute natural și cu grijă pentru natură”, declară Iulian Tunsu, unul dintre agricultorii înscriși anul trecut în programul Carrefour.

A doua ediție se adresează tuturor agricultorilor care sunt interesați de conversia la bio, indiferent de locația sau dimensiunea producției lor. De asemenea, se pot înscrie în program atât agricultori care urmează să își certifice pentru prima oară culturile, cât și cei care sunt deja în proces de conversie.

Prima ediție a programului „Creștem România Bio”, lansată în martie 2019, a avut peste 200 de fermieri înscriși, dintre care 75 au fost eligibili. Începând cu luna iunie a acestui an, produsele acestora vor fi disponibile în Carrefour cu eticheta „În conversie la BIO”, aducând mai aproape de consumator producția locală în curs de certificare BIO.

 

BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Produsele „made in Romania”, o carte câștigătoare pentru Carrefour România
Produsele „made in Romania”, o carte câștigătoare pentru Carrefour România
Orientarea consumatorilor către produsele locale este un trend de necontestat pe piața locală, iar Carrefour România se numără printre...
 Carrefour România, peste 7.425 de tone de legume produse local vândute în 2020
Carrefour România, peste 7.425 de tone de legume produse local vândute în 2020
Carrefour România a vândut anul trecut peste 7.425 de tone de legume și verdețuri produse local, prin Cooperativa de la Vărăști, potrivit...
Carrefour lansează a treia ediție a programului „Creștem România BIO”
Carrefour lansează a treia ediție a programului „Creștem România BIO”
Pentru al treilea an consecutiv, Carrefour România sprijină producătorii de legume și fructe în conversia la agricultura ecologică, prin...