Carrefour România, peste 7.425 de tone de legume produse local vândute în 2020

Carrefour România a vândut anul trecut peste 7.425 de tone de legume și verdețuri produse local, prin Cooperativa de la Vărăști, potrivit raportului non-financiar publicat de companie. Retailerul a adus consumatorul mai aproape de fermieri prin Lădița cu verdețuri, prima dintr-o serie de produse cu legume și verdețuri cultivate local. Proiectul a venit să susțină micii producători, care se confruntau cu dificultăți pe fondul stării de urgență instalate la nivel național, amplificate de o producție timpurie.

,,În urmă cu câțiva ani ne-am luat angajamentul de a oferi consumatorilor alimente mai bune – mai sănătoase, mai sigure, produse local și oferite la un preț accesibil. Rezultatele politicilor de responsabilitate socială reflectă orientarea strategică a Carrefour către o alimentație sănătoasă și de calitate, protejarea mediului și conservarea resurselor naturale, precum și contribuția în dezvoltarea unei agriculturi sustenabile în care culturile ecologice și micii producători reprezintă o pondere semnificativă.  Realizând un bilanț al anului 2020, considerăm că ne-am atins obiectivele propuse. În continuare, rămânem un partener de încredere pentru consumatori, producători, comunități și societate în ansamblul ei”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România pentru HR, Corporate Affairs & CSR.  Carrefour România, peste 7.425 de tone de legume produse local vândute în 2020

În plus, retailerul francez a atras și peste 400 de fermieri în programul Creștem România Bio odată cu lansarea celei de-a doua ediții a programului. În paralel, a fost lansată eticheta “În conversie la agricultura ecologică”, care marchează la raft produsele în proces de conversie. În total, Carrefour oferă în prezent peste 1.000 de produse bio, reprezentând cea mai largă ofertă de pe piața de retail din România.

Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri și deține peste 360 de magazine la nivel de țară, dar și serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma Bringo. Potrivit celui mai recent raport financiar, Carrefour România a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de euro, bifând o creștere a vânzărilor organice de 3,2%.

Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour deschide primul hipermarket din Bacău
Carrefour România inaugurează oficial primul hipermarket din Bacău, în cadrul centrului comercial Supernova. Ca urmare a integrării magazinelor...
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
Carrefour și Bringo lansează Pachetul cu Dor pentru românii din diaspora
În luna aprilie, Carrefour România și Bringo lansează „Pachetul cu Dor” și invită românii de pretutindeni să-i surprindă pe cei dragi...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al treilea hipermarket din acest an, la Arad. Magazinul este situat pe Calea...
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
România, lider de vânzări la nivel european pentru Carrefour
Grupul francez Carrefour anunță o performanță financiară solidă pentru primele trei luni din acest an, înregistrând o creștere a...
Produsele „made in Romania”, o carte câștigătoare pentru Carrefour România
Produsele „made in Romania”, o carte câștigătoare pentru Carrefour România
Orientarea consumatorilor către produsele locale este un trend de necontestat pe piața locală, iar Carrefour România se numără printre...