Carrefour încheie un parteneriat cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar

Carrefour România anunță un nou parteneriat exclusiv cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar prin care consumatorii vor avea acces pe tot parcursul anului la fructe precum mango, ananas sau mandarine, până la lime sau avocado. Carrefour încheie un parteneriat cu brandul premium de fructe și legume exotice SanLucar. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

În prezent, clienții se pot bucura de o selecție a produselor Sanlucar în toate magazinele din rețeaua Carrefour și de întreaga gamă de fructe și legume exotice în toate cele 57 de hipermarketuri și în 46 supermarketuri din țară. Producătorul va livra în magazinele Carrefour din România o cantitate estimată de 300.000 de unități de fructe și legume exotice pe lună, în funcție de sezon.

„Prin parteneriatul nostru exclusiv cu SanLucar, le oferim clienților o selecție premium de fructe și legume exotice. Această colaborare se aliniază perfect cu misiunea Carrefour Act for Food, care pune accent pe produse proaspete și de înaltă calitate, ce răspund așteptărilor consumatorilor noștri”, a declarat Jagoda Zientara, Director Comercial și Aprovizionare Carrefour România.

În cadrul ofertei de fructe și legume proaspete din Carrefour de la Sanlucar, se regăsesc produse precum: mango fără fibre, ananas, mandarine, portocale, lămâi cu coajă comestibilă, lime cu coajă comestibilă, afine și avocado.

Prezentă în magazinele Carrefour din Belgia, Polonia și Andorra, SanLucar este o companie germano-spaniolă care cultivă peste 100 de tipuri de fructe și legume în 35 de țări din întreaga lume.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajați.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Programul Grădina Noastră, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

carrefour
Cora Lujerului devine istorie. Magazinul, redeschis sub brandul Carrefour
Carrefour România marchează finalizarea procesului de integrare a hipermarketului Lujerului din București, în cadrul centrului comercial...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
program reducere prețuri carrefour Minus la suta
Carrefour prelungește programul „Minus la sută” și extinde lista produselor cu preț redus
La trei luni de la lansarea programului unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația, Carrefour România prelungește inițiativa...
carrefour 3
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...