Carrefour prelungește programul „Minus la sută” și extinde lista produselor cu preț redus
La trei luni de la lansarea programului unic de reducere a prețurilor pentru a combate inflația, Carrefour România prelungește inițiativa „Minus la sută” și adaugă și 500 de noi produse pe listă. Astfel, în prezent, programul oferă clienților peste 1700 de produse la preț redus. Programul „Minus la sută" include reduceri de până la 20% la o gamă largă din 45 de categorii diferite: de la produse alimentare (mezeluri, lactate, brânzeturi, alimente congelate), precum și produse de bază și de băcănie, până la produse de igienă personală și pentru întreținerea casei.
Printre acestea, se regăsesc atât sortimente din portofoliul de mărci proprii ale retailerului, cât și produse de brand internațional și național. Pentru a putea fi identificate ușor de către clienți, acestea sunt semnalizate la raft prin mesajul „Produs cu preț redus”.
„Din dorința de a sprijini puterea de cumpărare a consumatorilor români, Carrefour a decis extinderea măsurii de reducere a prețurilor. Deoarece programul „Minus la sută" le oferă clienților oportunitatea de a păstra constantă suma pe care o alocă la cumpărături pe o perioada îndelungată, prelungirea acestei inițiative va fi benefică în continuare pentru românii care trec pragul magazinelor Carrefour de tip Hiper si Market”, explică reprezentanții Carrefour România.
Pentru o experiență completă și rapidă la cumpărături, Carrefour a extins programul de reduceri și în platformele digitale de e-commerce. Astfel, clienții pot consulta lista cu produsele potrivite nevoilor lor și plasa comenzi online, atât prin platformele proprii Act For Good din aplicația Carrefour și site-ul carrefour.ro, cât și prin intermediul aplicațiilor partenere, BRINGO, Glovo și Tazz .
Alături de „Minus la sută", în magazinele retailerului se regăsesc campanii precum Top 100 Produse HIT, prin care sunt selectate săptămânal produsele cele mai iubite de către clienți și puse în vânzare la cele mai mici prețuri din retail, Bonul de Weekend, prin care clienții beneficiază de vouchere de cumpărături în zilele de weekend, la achiziția de produse din categoriile participante la promoție și multe altele. De altfel, clienții fideli sunt obișnuiți cu promoțiile disponibile săptămânal în programul de loialitate Act for Good, în care sunt incluse atât produse românești pentru a încuraja consumul local, cât și unele dintre produsele favorite ale clienților Carrefour.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară, și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.