O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour

Carrefour România anunță o nouă cooperativă în programul Grădina Noastră, aflată în localitatea Malu Spart, județul Giurgiu. O nouă cooperativă intră în programul Grădina Noastră din magazinele Carrefour. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Noua cooperativă este formată din cinci familii și zece angajați care cultivă o gamă variată de legume și fructe, pe o suprafață de 14 hectare. Cooperativa Malu Spart se află la doar 39 de kilometri distanță de București.

Astfel, programul Grădina Noastră ajunge să cuprindă 11 cooperative exclusive, care reunesc 350 de producători mici, mijlocii și mari (Grădina Noastră din Vărăști, Zărand, Însurăței, Brezoaele, Fierbinți, Beiuș, Ostrov, Târgu Secuiesc, Huși, Voinești și acum Malu Spart).

Produsele sub marca Grădina Noastră sunt cultivate local de familii de fermieri din cooperative, care beneficiază de sprijin din partea retailerului pentru a avea acces la o piață națională extinsă, pentru a-și promova și dezvolta vânzările, precum și pentru a îmbunătăți logistica.

Creată la inițiativa Carrefour, Cooperativa Grădina Noastră din Malu Spart este formată din cinci familii de agricultori specializate în cultivarea fructelor și legumelor: verdeață, dovlecei, dovleci de copt, pentru plăcintă sau de Halloween, vinete, castraveți, căpșuni, pere, roșii și ardei. Fiecare familie vine cu o experiență vastă în domeniul agricol, obținută prin moștenirea terenurilor și transmiterea afacerii din generație în generație. Cooperativa dispune de un teren ce se întinde pe aproximativ 11,5 de hectare în câmp și 2,5 hectar în solarii.

„Carrefour a fost primul retailer care a adoptat modelul de cooperativă în colaborarea cu producătorii locali. În prezent, avem cea mai mare rețea de furnizori locali din piață, ce aprovizionează cele aproximativ 450 de magazine Carrefour din România: peste 1.450 de producători români de produse proaspete. Suntem mândri să ne asumăm această responsabilitate și vom continua să extindem portofoliul nostru de producători locali și în alte regiuni ale țării”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer Carrefour România.

În momentul de față, aproximativ 98% dintre producătorii locali din categoria fructe și legume sunt români, potrivit lui Radu Gherman, Buying Director Ultra-Fresh Carrefour România.

Cu o experiență de cultivare ce se întinde pe 14 de hectare, agricultorii din aceste regiuni geografice vor livra o cantitate de 1,5 milioane de unități de fructe și legume pe an, în valoare de 3 milioane de lei. Pentru început, cooperativa va livra produsele în depozitul Carrefour din Cefin, care este la doar 21 km distanță de producători, pentru distribuție națională, iar ca livrare directă, fructele și legumele vor fi distribuite către magazinul Carrefour Colosseum în București. În prezent, pe rafturile magazinului se află salată verde, verdeață, gulii, căpșuni, dovleac de copt, dovleac plăcintar, ardei iute, țelină cu frunze.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajați.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Programul Grădina noastră, Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Carrefour România a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 2,27 miliarde de euro, potrivit raportului financiar publicat de companie. Prin comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, retailerul francez a bifat un avans de 1,1% în termeni comparabili (excluzând impactul magazinelor deschise în ultimul an).

carrefour 3
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
carrefour 2
Carrefour închide aproape 100 de magazine și concediază 900 de angajați din Polonia
Carrefour își restrânge operațiunile din Polonia, renunțând la 900 de angajați și 100 de magazine, pe fondul competiției acerbe din partea...
cora_12
Magazinele Cora din Franța vor trece sub brandul Carrefour până la finalul acestui an
Până la finalul acestui an retailerul francez Carrefour intenționează să transforme toate cele 60 de magazine Cora achiziționate sub brandul...
Carrefour România își extinde amprenta locală prin parteneriate cu șase noi cooperative agricole
Carrefour România își extinde amprenta locală prin parteneriate cu șase noi cooperative agricole
Carrefour România continuă investițiile în dezvoltarea sortimentului de produse locale și demarează parteneriate cu șase noi cooperative...