Carrefour aduce în premieră strugurii românești la raft în luna februarie, într-un program pilot

Carrefour România aduce în premieră strugurii românești pe rafturile magazinelor din țară în luna februarie, într-un program pilot de depozitare alături de producătorii din Cooperativa Grădina Noastră din Huși. Astfel, compania reiterează angajamentul de a oferi clienților cele mai gustoase și proaspete produse pe tot parcursul anului, cu eforturi de a aduce la raft cât mai multe produse românești de calitate în extrasezon. carrefour romania aduce la raft struguri negri soi Moldova origine Romania

Prin parteneriatul cu Cooperativa Grădina noastră din Huși, un program exclusiv Carrefour de susținere a producătorilor locali, soiul de struguri negri Moldova va fi disponibil în perioada 27 februarie - 3 martie, în limita stocului, într-un efort extrasezon, în magazinele hipermarket și market. Strugurii vor fi semnalizați la raft sub eticheta „Bunătăți de soi din România”, ce indică proveniența locală și ultra-locală. Cunoscuți pentru dulceața lor naturală și textura suculentă, acești struguri aduc savoarea autentică a producției locale direct pe mesele clienților, printr-un proces de depozitare inovativ.

„Susținerea producătorilor locali și promovarea produselor românești de calitate sunt prioritățile noastre. De aceea, încurajăm întotdeauna inovația și dezvoltarea partenerilor noștri locali. Extinderea sezonului și asigurarea disponibilității produselor proaspete chiar și în extra-sezon nu reprezintă doar o necesitate pentru consumatori, ci și o prioritate strategică prin care ne consolidăm amprenta locală puternică. În acest fel, ne asigurăm că le oferim clienților noștri întotdeauna acces la cele mai bune produse autohtone”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, Director Comercial și Supply Chain Carrefour România.

Strugurii din soiul Moldova sunt obținuți printr-un test inovator de depozitare realizat în colaborare cu Cooperativa Huși, folosind tehnologia ULO (ultra-low oxygen). Această tehnologie menține prospețimea strugurilor pentru o perioadă mai lungă, prin reducerea nivelului de oxigen și încetinirea proceselor naturale de maturare și degradare. Soiul Moldova a fost ales datorită rezistenței sale, putând suporta temperaturi de până la minus 2 grade Celsius. Astfel, susținând eforturile producătorilor locali pentru depozitare, Carrefour asigură la raft chiar și în extrasezon struguri românești de calitate, oferind clienților acces constant la fructe proaspete.

„Cu sprijinul Carrefour, am implementat această soluție inovatoare de depozitare, iar rezultatele confirmă un potențial pe termen lung. Anul acesta, ne propunem să creștem cantitatea de depozitare, pentru a asigura disponibilitatea acestui produs în extra-sezon. Scopul nostru este oferim clienților struguri românești de calitate pe o perioadă cât mai lungă, astfel că avem în vedere și diversificarea soiurilor incluse în acest demers”, a declarat Andrei Pascal, fermier în Cooperativa Grădina Noastră din Huşi.

Cooperativa este formată din cinci familii care se ocupă cu cultivarea strugurilor, prunelor, caiselor și cireșelor, în arealul viticol al Municipiului Huși. Cu o suprafață de aproximativ 113 hectare, dintre care 48 de hectare sunt dedicate strugurilor de masă, cooperativa cultivă cinci soiuri principale: Victoria, Cardinal, Italia, Black Magic și Moldova. Parteneriatul Cooperativei Grădina noastră din Huși cu Carrefour nu doar că asigură livrarea unor produse locale de calitate, dar contribuie și la dezvoltarea comunității locale, creând locuri de muncă pentru 10-15 persoane pe parcursul a nouă luni din an.

Municipiul Huși, cunoscut și sub denumirea de „Orașul dintre vii”, are o tradiție de peste 200 de ani în cultivarea viței-de-vie, fiind recunoscut pentru calitatea strugurilor săi. Prin această colaborare, Carrefour reafirmă angajamentul Act for Food de a susține produse românești, proaspete și de calitate, la raft.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați. Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Compania susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

 

Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour lansează un portofoliu de pâini de specialitate împreună cu parteneri locali
Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment dedicat pâinilor de specialitate și produselor de...
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Cumpărăturile românilor, influențate și în 2025 de reduceri și promoții
Interesul românilor în campaniile promoționale a crescut în ultimii ani, iar mecanica și felul în care acestea sunt comunicate impactează...
Carrefour_rezultate financiare pentru 2024 in Romania, Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
România, singura piață pe plus pentru Carrefour la nivelul Europei, în 2024
Carrefour România a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 3,19 miliarde de euro, marcând un avans de 3,2% prin comparație cu 2023,...
Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Billa Bulgaria investește 31 mil. euro în acest an și deschide 13 noi magazine
Billa Bulgaria intenționează să investească anul acesta peste 31 de milioane de euro, dintre care 22 de milioane de euro vor fi investite în...