Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești. Noul hipermarket Carrefour din zonă este situat în incinta Argeș Mall, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și rămâne în poziția de jucător cheie, oferind cea mai variată gamă de produse și adresându-se tuturor categoriilor de clienți.
Hipermarketul aflat pe Strada Tudor Vladimirescu nr. 37 are o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin generarea a 140 de locuri noi de muncă.
Noul magazin oferă o gamă largă de opțiuni : legume de sezon de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, precum „Dima Gh. Ion” (verdeață), „Isbiceanu Marius Minus PFA” (varză timpurie), „Agro Holding Drăgășani” (castraveți, varză timpurie, verdeață), „Andrei Rodica” (verdeață, roșii), „Ferma Bratia din Deal” (salată, ceapă verde); produse proaspete, locale din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști și Beiuș ; produse de brutărie și pâine de la „Pan Partener Spedition SRL”, cu brandul local „Româncuța”; dulce și produse de cofetărie, direct de la „Lavig Du Super”, cu brandul „La Mihai” și „Oti Store” din Topoloveni, cu produse tradiționale de cofetărie; cafea măcinată proaspăt de la „5 to go”; o selecție de brânzeturi românești maturate din programul Poftim Brânza Românească, produse de artizani români; o selecție de produse bio.
Mai mult, clienții au acces de astăzi la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, cu peste 17.000 de angajați.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul precedent. Rezultatul plasează piața locală pe locul al treilea în topul țărilor cu cea mai bună dinamică la nivel de grup, după Argentina și Belgia, țări în care Carrefour și-a majorat businessul anul trecut cu 151,9%, respectiv 9%, potrivit raportului financiar publicat de companie.