Billa extinde gama de produse marcă proprie Bun, din România!
Billa extinde sortimentaţia produselor alimentare româneşti comercializate sub brandul propriu ”Bun, din România!”. Începând cu această lună, pe lângă fructe şi legume sortimentaţia va include trei cateorii noi: lactate, mezeluri şi carne proaspătă. În plus, până la finalul acestui an, compania intenţionează să dezvolte gama cu noi produse din categoriile alimente de bază, conserve şi dulciuri.
Extinderea portofoliului face parte din strategia retailerului de a contribui la dezvoltatea economiei prin crearea de parteneriate cu mai mulţi furnizori din diferite ale ţării. Astfel, peste 50 de produse noi din categoriile fructe, legume, carne proaspătă, mezeluri şi lactate vor fi disponibile în magazinele Billa din toată ţara. Printre produsele lansate în gama Bun, din România se numără brânză de Sibiu, cârnaţi de Pleşcoi, salam tăiat la bardă sau cârnaţi tocaţi din satâr.
”Succesul iniţiativei de anul trecut ne-a încurajat să continuăm dezvoltarea gamei Bun, din România! cu mai multe produse naturale româneşti. Am ales producători recunoscuţi la nivel local şi certificaţi naţional, dar şi cele mai gustoase produse preparate din ingrediente proaspete. Ne dorim să ne mărim varietatea produselor pentru a răspune nevoilor clienţilor noştri”, a declarat Sorana Georgia, Directorul General al Billa România.
Billa a lansat pe piaţa locală brandul Bun, din România! în luna septembrie anul trecut. Iniţial, gama conţinea legume (roşii, ardei iute, ceapă, mixuri de legume) şi fructe care provin din zone cu tradiţie în agricultură, de la producători autohtoni.
Billa a intrat pe piaţa românească în anul 1999 şi în prezent operează la nivel naţional o reţea de 85 de magazine. Anul trecut compania a înregistrat o cifră de afaceri de 1,41 miliarde de lei (317 milioane de euro).