The Beer Institute investește 35.000 euro în al doilea concept store
VP Craft Industries, compania care operează conceptul The Beer Institute, deschide în București al doilea concept store, în complexul Agora Floreasca. Magazinul specializat în comercializarea de bere artizanală românească va fi amplasat la etajul 1 al complexului, investiția în noua unitate comercială ridicându-se la 35.000 de euro.
„Am decis să deschidem al doilea magazin al nostru pentru a aduce și mai aproape de consumatori berea artizanală românească. Primul magazin, lansat în vara anului trecut, s-a dovedit a fi un succes chiar mai mare decât anticipam inițial și astfel am decis să investim în expansiunea conceptului. Cum în retail cel mai mult contează amplasarea, faptul că suntem prezenți într-un proiect precum Agora Floreasca ne-a ajutat enorm în această decizie”, a declarat Adina Mugescu, Director General și co-fondator al companiei VP Craft Industries SRL.
În magazinul din Agora Floreasca se vor regăsi peste 150 de varietăți de bere artizanală românească, de la micro-berării din București, Iași, Cluj, Timișoara, Sibiu sau Buzău, precum și cidru artizanal din Sălaj sau Argeș. În plus, la raft vor fi și articole de colecție, precum pahare, postere, căciuli sau alte produse inscripționate cu însemnele producătorilor. Ca o noutate, iubitorii de bere vor putea cumpăra și gustări artizanale, fabricate în România – chipsuri, grisine, crackers sau popcorn. Totodată, magazinul va avea și o zonă pentru degustări de bere, cu 16 locuri.
„Ne dorim să oferim o experiență completă celor care ne trec pragul. În acest moment, suntem destinația cu cea mai mare varietate de bere artizanală din România, iar acest lucru ne-a plasat rapid în preferințele consumatorilor. Ne dorim în permanență să extindem numărul de beri aflate la raft, mai ales că anul trecut s-au lansat peste 10 branduri de bere pe plan local. Cele aproape 40 de micro-berării au lansat peste 160 de etichete noi pe parcursul lui 2018“, a declarat Andreea Săraru, co-fondator al The Beer Institute.
Noul magazin The Beer Institute își propune să devină un punct central de atracție pentru toți iubitorii de bere artizanală prin:
- organizarea de evenimente (lansări de beri noi, întâlniri ale producătorilor și pasionaților de bere artizanală, concursuri pentru amatori etc.);
- sesiuni de degustări de bere – unde sunt detaliate procesul de fabricație, ingredientele, povestea fiecărei beri etc.;
- furnizarea de bere artizanală pentru evenimente private și corporate;
- educarea continuă a consumatorilor
Potrivit datelor din panelul de consum GfK, în perioada aprilie 2017 - martie 2018 12% dintre cumpărători au ales berea craft, cu 30% mai mulți decât în perioada anterioară. Berea artizanală a fost achiziționată de aproape 4 ori pe an, volumul mediu de bere craft consumat de-a lungul anului trecut într-o familie fiind de aproape 6 litri.





