The Beer Institute intră în Mega Mall. Cum arată cea mai nouă locație?
Retailerul specializat The Beer Institute a reluat expansiune și a inaugurat recent cel de-al treilea magazin în Mega Mall, aceasta fiind prima unitate operată într-un mall. Planurile de expansiune nu se opresc însă aici, retailerul vrea mai multe locații în București și nu a renunțat nici la ideea de a deschide magazine în alte orașe din țară.
Investiția în noua unitate The Beer Institute s-a ridicat la aproximativ 35.000 de euro, magazinul având un spațiu de vânzare de 48 de metri pătrați, similar cu al celorlalte două locații.
”Am ales un spațiu atipic pentru un business mic, de nișă, precum al nostru. Motivul pentru care ne-am luat inima în dinți și am hotărât să deschidem un magazin în mall a fost acela că este o zonă cu trafic ridicat. Am făcut acest pas pentru a ieși din bula de cunoscători de bere artizanală românească și pentru a duce informația către un public nou, extrem de curios și dornic să descopere produse noi”, a precizat Adina Mugescu, cofondator The Beer Institute.
Ca și la celelalte spații, retailerul a lucrat cu arhitecți pentru a gândi un layout potrivit spațiului. Astfel, lemnul natur și culoarea verde au fost păstrate, dar s-a mers mai departe cu zona vizuală și a lucrat cu artiști pentru un mural plin de culoare și elemente din universul berii. Din punctul de vedere al produselor oferta s-a diversificat extrem de mult.
”Avem peste 230 de etichete diferite de bere artizanală românească în acest moment și încercăm, pe cât posibil, să le avem pe toate la raft în toate cele trei magazine. În continuare india pale ale este cel mai vândut stil de bere, însă clienții sunt mult mai curioși și mai deschiși la rețete inedite și combinații de bere cu fructe sau condimente”, a declarat Adina Mugescu.
Rezultate bune după prima lună de funcționare
Deschis în urmă cu o lună, cel de-al treilea magazin The Beer Institute vine cu rezultate bune.
”Traficul este cel pe care îl așteptam și ne ajută în dorința noastră de a răspândi informația legată de produs. Am emis în jur de 1.000 de bonuri, ceea ce este îmbucurător. Bonul mediu este mai mic decât în celelalte magazine, iar asta se datorează faptului că oamenii încă nu știu produsul. Preferă să ia 2-3 beri pentru a se convinge că le place, apoi revin și încearcă rețete diferite, tot mai îndrăznețe”, a mai punctat Adina Mugescu.
VP Craft Industries, compania care operează conceptul The Beer Institute a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de circa 200.000 de euro, iar 2021 ar trebui să fie un an pe plus, evoluția depinzând însă de evoluția pandemiei.
”Dacă vom mai fi nevoiți să închidem magazinele vom fi puși în dificultate. Pentru finalul de an am pregătit un proiect special Advent Calendar Craft Beer Edition cu 24 de beri diferite, de la producători diferiți, cinci dintre ele făcute în exclusivitate pentru acest box”, adaugă cofondatoarea The Beer Institute.