Alba Iulia, a doua inaugurare din 2016 de pe harta Selgros
Selgros Cash&Carry România, unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc, urmează să construiască un nou magazin în format restrâns, după ce a finalizat achiziția terenului aferent în Alba Iulia. Magazinul va fi situat în apropierea cartierului Ampoi 3 și va fi inaugurat la începutul toamnei.
Este cea de-a doua unitate în noul format de operare al rețelei, după cel din Târgu Mureș care va fi lansat în curând. Noile magazine au o suprafață de vânzare de 4.000 de mp, față de cei 10.000 mp cât înregistrează spațiul magazinelor standard Selgros. Sortimentul de mărfuri alimentare va fi același cu care clienții Selgros sunt obișnuiți, iar domeniul articolelor nealimentare, deși mai restrâns, va reprezenta o sinteză reprezentativă a gamei largi de produse din formatul magazinului clasic.
- CITEȘTE ȘI:
- Dupa patru ani, Selgros reia expansiunea
- Vlad, Selgros: După reluarea creșterii, revin și planurile de expansiune
- 2015, un an indecis pentru marile rețele
„Este un moment bun de reluare a expansiunii Selgros, pe fondul evoluției pozitive a consumului și a vânzărilor rețelei noastre. Ne propunem să fim mai dinamici și mai flexibili și să aducem serviciile și ofertele Selgros și mai aproape de clienți”, a declarat Alexandru Vlad, CEO Selgros Cash&Carry România.
Selgros Cash&Carry România şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 19 magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava şi Constanţa. Compania a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 2,3 miliarde de lei, în scădere cu 8% față de anul precedent.
Selgros Cash&Carry România este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash&carry şi comerţ en-gros din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia. În 2014, Grupul Transgourmet înregistra 22.800 de angajaţi în Europa şi venituri de circa 7,5 mld. Euro.