Adivin ’95 din Constanța, încă o rețea românească scoasă la vânzare

Rețeaua de magazine Adivin ’95 din Constanța își caută un nou proprietar. Înființată în anul 1995 de către antreprenorul Adrian Vintilă, rețeaua numără în prezent trei supermarketuri cu o suprafață de vânzare cuprinsă între 400 și 1.000 de metri pătrați, traficul zilnic depășind pragul de 6.000 de clienți, conform informațiilor furnizate de administratorul acesteia.

„Principalul motiv pentru care vreau să vând este legat de concurența neloială din partea marilor rețele de magazine. Este dificil să rămâi competitiv din punct de vedere prețuri și să continui să investești ca să ții pasul, mai ales că și trendul la nivel de cumpărător este de a-și muta achiziția în marile magazine. Pe de altă parte, vreau să mă concentrez pe celelalte businessuri pe care le-am dezvoltat în zona de transport, horeca și a activităților recreative”, a declarat omul de afaceri Adrian Vintilă.

Sub sloganul marcă înregistrată „Supermarketul familiei tale”, magazinele Adivin ’95 comercializează o sortimentație largă de produse din categoriile legume și fructe proaspete, carne, mezeluri, lactate, dulciuri, cafea, țigări, băuturi, dar și cosmetice sau detergenți. Cele trei magazine generează, potrivit informațiilor oferite de antreprenorul constănțean, vânzări de aproximativ 1 milion de euro pe lună.

Vintilă a mai spus că nu ia în calcul intrarea într-o franciză, dar că este deschis să negocieze și închirierea spațiilor. Cei interesați să obțină mai multe informații despre această oportunitate de business pot suna la numărul de telefon 0747 296 555 sau pot scrie la adresa de e-mail adivin95@yahoo.com.

Dacă vânzarea se va concretiza și cumpărătorul va fi un lanț internațional, Adivin ’95 se va alătura celorlalte rețele locale de magazine care au fost preluate – integral sau parțial – de-a lungul anilor. Printre cele mai cunoscute preluări se numără La Fourmi,  G’Market, Angst și Luca (toate preluate de Mega Image), Gulliver (împărțit între Mega Image și Carrefour), Aliment Murfatlar (Carrefour) sau Alcomsib și Pita Express Market (Profi). Adivin ’95 din Constanța, încă o rețea românească scoasă la vânzare

 

Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Marco Giudici, Lidl: Vom deschide în jur de 200 de magazine în următorii șase ani
Raportat la evoluția Lidl România de până acum și la planurile de viitor ale companiei, Marco Giudici, CEO-ul companiei, descrie România ca...
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
Mircea Moga, Mega Image: În viitor, mizăm pe redefinirea conceptului de proximitate
În ultimii 25 de ani, piața de retail și FMCG a trecut printr-o transformare continuă, iar Mega Image a avut o contribuție semnificativă la...
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
Retailul modern, într-un maraton constant în ultimii 25 de ani
De la câteva rețele de retail modern în 1999, IKA a ajuns în prezent la borna 4.750. Chiar dacă industria a făcut în mod constant slalom...
Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
Mircea Moga, CEO Mega Image România: În contextul actual trebuie să fii o mașină performantă de retail
2023 va rămâne în istoria retailului drept anul în care Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, a plătit 1,3 miliarde de euro pentru preluarea...
2023, anul consolidării retailului modern din România
2023, anul consolidării retailului modern din România
După ce timp de câțiva ani consecutivi marile rețele de magazine s-au remarcat prin investiții susținute în expansiune și remodelare, 2023 a...
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Proprietarul Mega Image cumpără rețeaua Profi
Ahold Delhaize, proprietarul Mega Image, anunță achiziția integrală a rețelei Profi Rom Food. Tranzacția se ridică la 1,3 miliarde de euro,...