Profi a depășit pragul de 1.350 de locații la nivel național

După ce în luna octombrie Profi a inaugurat alte 28 de magazine, rețeaua la nivel național a depășit pragul de 1.350 de unități comerciale care deservesc mai bine de un milion de clienți din peste șase sute de localități. Profi a depășit pragul de 1.350 de locații la nivel național

Dintre magazinele inaugurate luna aceasta, cele mai multe sunt în formatul Loco, 11 în total, adică acele supermarketuri cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerări urbane. De altfel, majoritatea sunt deschide în zone rurale, lucru care nu influențează însă suprafața acestora.

Un exemplu este magazinul din satul Filipeștii de Târg din Prahova, a cărui suprafață de vânzare depășește 400 de metri pătrați, dimensiune comparabilă cu cea a unui supermarket Profi standard. În cazul celorlalte formate Loco deschise în această lună, suprafața de vânzare se limitează la o medie de 200 de metri pătrați.

În privința formatelor City, magazinele urbane inaugurate în luna octombrie au suprafețe de vânzare cuprinse între 100 și 225 de metri pătrați. Au fost deschise opt astfel de locații în ultimele 30 de zile, în București, dar și în județe mari cum ar fi Cluj sau Sibiu.

Nu în ultimul rând, pe harta expansiunii Profi au fost puse și nouă noi supermarketuri standard, magazinele cu cea mai mare suprafață din portofoliul retailerului și cu cel mai mare număr de produse. Noile locații au suprafețe de vânzare cuprinse între 215 metri pătrați și 253 de metri pătrați și au fost deschise în Prahova, Neamț, Timiș, Alba, Caraș Severin, Ilfov și București.

„Planul nostru e ca în următorii patru ani să ajungem al doilea jucător de pe piață, iar apoi, după 2024, să devenim lideri de piață. Până în 2024 vrem și dublarea numărului de magazine deținute astăzi, adică în jur de 2.500 de magazine în România”, susține Pawel Musial, Directorul General Profi Rom Food.

Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 7,26 miliarde de lei (peste 1,5 miliarde euro), după un avans de 23% față de anul 2018, potrivit datelor publicate de Ministerul Finanțelor Publice.

Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image
Profi accelerează ritmul expansiunii după anunțul preluării de către Mega Image
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, accelerează ritmul expansiunii pe final de an. După o medie de șase...
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Rețeaua Profi, extinsă cu șase locații noi în luna octombrie
Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, continuă investițiile în expansiune și a adăugat șase noi locații...
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Parteners continuă să extindă rețeaua de magazine la nivel național și și-a...
Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural
Profi continuă să investească în deschideri de magazine în mediul rural
Retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România a extins rețeaua de magazine cu 11 locații noi în luna octombrie, șapte dintre ele...