Profi bifează deschiderea a 19 magazine noi după primele trei luni din acest an
Retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Parteners continuă să extindă rețeaua de magazine la nivel național și și-a consolidat prezența în mediul rural. Potrivit informațiilor furnizate de companie, din 19 magazine deschise în primele trei luni ale acestui an, zece au fost sub formatul Profi Loco, patru sub formatul Profi City și cinci au fost Profi Super.
Ca ritm al expansiunii, Profi a inaugurat câte șase locații noi în lunile ianuarie și februarie și încă șapte unități comerciale pe parcursul lunii martie. Dintre cele inaugurate în această lună, cinci sunt sub formatul Loco, unul este Profi Super și unul Profi City. În urma acestor deschideri de magazine, retialerul și-a consolidat poziția la nivelul județelor Olt, Suceava, Argeș, Bistrița Năsăud, Timiș, Călărași și Caraș-Severin.
Cea mai mare locație dintre cele inaugurate în luna martie se află în Municipiul Călărași, pe strada Știrbei Vodă, nr. 16-16BIS, și are o suprafață de vânzare de 487 de metri pătrați. Pe locul doi este un Profi Loco inaugurat în satul Frătăuții Noi din județul Suceava. În cazul acestui magazin, dintr-o suprafață totală de 456 de metri pătrați, 361 sunt destinați spațiului de vânzare.
Citește și Premieră pe piața locală de achiziții: Profi și Auchan semnează un parteneriat
Pentru 2023, retailerul a alocat un buget de investiții de peste 500 de milioane de lei. Din perspectiva formatelor, Profi va continua să investească atât în zonele urbane, cât și în rural, în prezent aproape o treime din numărul total de magazine operând sub conceptul Loco.
Cu peste 1.600 de magazine prezente în mai bine de 770 de localități, Profi este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail. În anul financiar 2021 compania a raportat o cifră de afaceri de 9,5 miliarde de lei, în creștere cu 8% față de anul precedent, rezultat care poziționează Profi pe poziția a patru în topul celor mai mari jucători din piața locală de retail.