FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Profi alocă peste 500 milioane de lei pentru expansiune și remodelări în 2023

Profi alocă peste 500 milioane de lei pentru expansiune și remodelări în 2023

Magazin Profi

Profi, retailerul deținut de fondul de investiții Mid Europa Partners, și-a setat un buget de cel puțin 560 de milioane de lei pentru investițiile în expansiune și remodelare, în linie cu investițiile finalizate în 2022.

”Bilanțul lui 2022 este extrem de bun și vom închide acest an cu peste 270 de magazine deschise și modernizate. Expansiunea rămâne în continuare un stâlp extrem de puternic în Profi și vom continua să ne dezvoltăm și în 2023 cu aceeași viteză ca și anul acesta”, a declarat Gaetan Pacton, Director General Profi.

Concret, retailerul va închide 2022 cu 96 de magazine noi, prioritizată fiind implementarea conceptului nou Profi în magazinele existente. ”Într-adevăr am împins mai mult investițiile spre modernizarea unităților existente pentru că exista un risc să debalansăm rețeaua cu promovarea noului concept exclusiv prin deschiderile noi. Cât despre expansiune, cifra este mai mică față de anii precedenți, dar provocările sunt extrem de mari. E mult mai complicat acum să deschizi un magazin decât în anii anteriori, așadar ne bucurăm că am reușit să bifăm 96 de locații noi care ne pun într-o poziție extrem de bună pe harta retailului local”, a mai punctat executivul Profi.

Piloni strategici pentru Profi în 2023

Deși 2023 se anunță a fi un an cu multiple provocări, Profi pariază pe aceleași direcții strategice  pentru menținerea trendului ascendent.

”Pilonii strategici rămân parteneriatele cu producătorii locali, deschiderea și modernizarea lanțului de magazine și, nu în ultimul rând, continuarea predării magazinelor din rețea către parteneri. Am depășit pragul de 1.000 de magazine Agent Profi și pentru anul viitor ne-am propus să predăm către parteneri încă 350 de magazine. Rezultatele sunt foarte bune și ne ajută faptul că primim feedbackul direct de la antreprenori locali și nu printr-o piramidă operațională”,  a explicat Gaetan Pacton.

În ceea ce privește parteneriatele cu producătorii locali, în prezent, Profi cumpără 96% din marfa pe care o comercializează din România și a semnat recent un acord pentru susținerea producătorilor locali cu Familia Regală a României și Universitatea de Științele Vieții “Mihai I” din Timișoara.

“De mai mulți ani promovăm parteneriate separate atât cu Casa Regală a României, cât și cu Universitatea timișoreană pentru a găsi modalități cât mai bune de susținere a producătorilor locali. A venit momentul să ne dăm mâna pentru ca împreună să putem oferi și mai mult sprijin acestor producători, în beneficiul lor și al consumatorilor”, a adăugat Gaetan Pacton, Directorul General Profi.

Cu peste 1.600 de magazine prezente în mai bine de 770 de localități, Profi este unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail. În anul financiar 2021 compania a raportat o cifră de afaceri de 9,5 miliarde de lei, în creștere cu 8% față de anul precedent, rezultat care poziționează Profi pe poziția a patru în topul celor mai mari jucători din piața locală de retail
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content