FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Penny grăbește ritmul expansiunii și încheie luna noiembrie cu șase noi magazine în rețea

Penny grăbește ritmul expansiunii și încheie luna noiembrie cu șase noi magazine în rețea

Discounterul Penny își continuă planul de extindere în România prin deschiderea a șase noi magazine în această lună. Astfel, rețeaua ajunge la un număr total de 294 de magazine. Iar pentru luna decembrie sunt planificate încă șapte deschideri, ceea ce înseamnă că retailerul va încheia anul cu 301 magazine.

La jumătatea lunii, disctounterul a inaugurat un nou magazin în Fălticeni, județul Suceava, pe strada Oborului. Tot în județul Suceava, de data aceasta în comuna Arbore, a fost deschis un nou magazin cu o suprafață de vânzare de 860 metri pătrați și patru case de marcat. Această unitate comercială dispune de 41 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.

O nouă locație a fost inaugurată în Tășnad, județul Satu Mare, pe Str. Lacrămioarelor nr. 26. Cu o suprafață de vânzare de 847,79 metri pătrați, locația dispune de patru case de marcat și de o parcare de 75 locuri, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

Totodată, în Otopeni, pe Str. Ștefan cel Mare, nr. 1-9, Penny a deschis un magazin cu o suprafață de vânzare de 847,85 metri pătrați și patru case de marcat. Locația dispune de 51 locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.

În Brașov, pe Calea București, nr. 98-100, noul magazin Penny are o suprafață de vânzare de 701,47 metri pătrați și trei case de marcat.

Magazinul Penny din Târgu Cărbunești, județul Gorj, de pe Str. Trandafirilor, nr. 2, are o suprafață de vânzare de 858,35 metri pătrați și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 75 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.

„Designul noilor magazine este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate”, declară reprezentanții retailerului.

Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro în 2021 și un miliard de euro până în 2029, Penny România mărește ritmul expansiunii și vizează dublarea numărului de magazine în următorii șapte ani. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, anul acesta retailerul a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

Penny România, parte a grupului german Rewe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019. În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.

Pentru acest an, Daniel Gross estimează un ritm de creștere pentru businessul Penny România similar cu cel din 2020 și ia în calcul rulaje de peste cinci miliarde de lei.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content