Rețeaua Penny depășește 300 de magazine la nivel național
Discounterul Penny depășește 300 de magazine în România prin deschiderea a șapte noi magazine în luna decembrie. Astfel, rețeaua ajunge la un număr total de 301 de unități.
Magazinul Penny din București, sectorul 6, de pe Bd. Iuliu Maniu, nr. 220C are o suprafață de vânzare de 609.88 mp și trei case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 20 locuri de parcare. Magazinul Penny din București, sector 5, de pe Șoseaua Sălaj, nr. 26, are o suprafață de vânzare de 860.30 mp și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 93 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Bacău, județul Bacău, de pe Str. Nicolae Bălcescu, nr. 3 are o suprafață de vânzare de 615.02 mp și trei case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 42 locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Zlatna, județul Alba, de pe Str. Gării, nr. 11A, are o suprafață de vânzare de 857.75 mp și patru case de marcat. Totodată, magazinul are 61 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Prejmer, județul Brașov, are o suprafață de vânzare de 792.20 mp și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 98 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Cumpăna, județul Constanța, de pe Str. Nucilor, nr. 45A are o suprafață de vânzare de 859.11 mp și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 65 locuri de parcare, dintre care trei pentru persoanele cu dizabilități.
Magazinul Penny din Baraolt, județul Covasna, are o suprafață de vânzare de 856.45 mp și patru case de marcat. Mai mult, magazinul dispune de 85 locuri de parcare, dintre care patru pentru persoanele cu dizabilități.
Cu un buget de investiții care se ridică la o sută de milioane de euro în 2021 și un miliard de euro până în 2029, Penny România mărește ritmul expansiunii și vizează dublarea numărului de magazine în următorii șapte ani. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine.
Penny România, parte a grupului german Rewe, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei și un profit net de 85 milioane de lei, în creștere cu 54% față de 2019. În 2020, compania a investit 371 milioane de lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine. Pentru acest an, Daniel Gross, CEO-ul companiei estimează un ritm de creștere pentru businessul Penny România similar cu cel din 2020 și ia în calcul rulaje de peste cinci miliarde de lei.