Penny deschide un nou magazin în Focșani

Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Focșani. Odată cu această deschidere, rețeaua Penny ajunge la 352 de unități la nivel național. De la începutul acestui an retailerul a deschis 13 magazine, iar planul pentru 2023 prevede inaugurarea a 35-40 de locații noi. Penny investeste in angajati si mareste salariul minim

Magazinul este situat pe strada Bicaz, Nr. 2, Focșani, jud. Vrancea. Are o suprafață de vânzare de 849.05 mp, iar parcarea dispune de 36 de locuri de parcare, dintre care trei sunt destinate persoanelor cu dizabilități. Noul magazin Penny dispune de șase case de marcat, din care două de tipul self-checkout.

Clienții care vor vizita magazinul Penny din Focșani se vor bucura de un design modern și accesibil. Acesta reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România și pune accent pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO (produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară).
Sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Penny este conceptul de succes al grupului german Rewe și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua Penny în România este alcătuită din 352 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.
 

Penny continuă investițiile în expansiune
Penny continuă investițiile în expansiune
Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Tismana, județul Gorj. Odată cu această...
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny își extinde accelerat rețeaua și inaugurează un nou magazin în Piatra Neamț. Este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în...
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY ajunge la o rețea de 350 de magazine în România
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua cu un nou magazin în Călărași și ajunge la 350 de unități...
 Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Rețeaua Penny, la un pas de borna de 350 de magazine în România
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în Constanța. Acesta este cel...
 Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov
Penny ajunge la 40 de magazine în București - Ilfov
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează două magazine noi în sectoarele 3 și 6 ale...
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny deschide un nou magazin în județul Sibiu
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Dumbrăveni, județul...