Penny continuă investițiile în expansiune
Discounterul Penny continuă planul accelerat de expansiune și inaugurează un nou magazin în Tismana, județul Gorj. Odată cu această deschidere, rețeaua Penny ajunge la 353 de unități la nivel național. De la începutul acestui an retailerul a deschis 14 magazine, iar planul pentru 2023 prevede inaugurarea a 35-40 de locații noi.
Locația din Tismana se află pe strada Calea Târgu Jiului, Nr. 3A și are o suprafață de vânzare de 859.30 metri pătrați. Magazinul va fi deschis de luni până sâmbătă între 7:30 - 21:00, iar duminică între 08:00 și 19:00. Parcarea locației dispune de 86 de locuri, dintre care patru sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Noile magazine Penny au un design modern și accesibil, care reflectă evoluția strategică a retailerului în România astfel încât să poată crea o experiență cât mai plăcute pentru clienți. În aceeași strategie de business intră și dezvoltarea portofoliului de produse 3RO, produse cu ingredientul principal din România, procesate și ambalate în țară.
Sesiunea de cumpărături este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii conform preferintelor clienților români, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, magazinele Penny oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
Citește și Dan Crișan, numit COO al Penny România
Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005.
Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 350 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Anul trecut s-a încheiat pentru Penny România cu un avans de 33% la nivelul cifrei de afaceri, fiind cel mai bun de la intrarea pe piața locală. Potrivit informațiilor furnizare de retailer, rulajele companiei au urcat până la 7,17 miliarde de lei, față de 5,39 miliarde de lei înregistrate în 2021.