Penny inaugurează cinci magazine și ajunge la 323 de magazine la nivel local

Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a cinci noi magazine la finalul lunii noiembrie. Noile unități comerciale se află în orașele Ulmeni (județul Maramureș), Suceava, Piatra Neamț, în localitatea Vlăhița (județul Harghita) și în orașul Panciu (județul Vrancea). Astfel, rețeaua Penny atinge un număr de 323 magazine la nivel național. Penny inaugurează cinci magazine și ajunge la 323 de magazine la nivel local

Magazinul Penny din orașul Ulmeni, de pe Str. Petre Dulfu, nr 89, are o suprafață de vânzare de 853 mp. Acesta dispune de 48 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul Penny din Suceava, de pe Calea Unirii, nr. 37, are o suprafață de vânzare de 1175.88 mp, fiind de altfel cel mai mare dintre cele cinci deschise la finalul acestei luni. Parcarea magazinului este prevăzută cu 49 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.

Magazinul Penny din Piatra Neamț, de pe Str. Ștefan cel Mare, nr. 5, are o suprafață de vânzare de 825.25 mp. Acesta nu dispune de locuri de parcare.

Magazinul Penny din localitatea Vlăhița, de pe Str. Gábor Áron, nr. 49, are o suprafață de vânzare de 799.25 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 55 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 3 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.
Magazinul Penny din orașul Panciu, de pe Str. Nicolae Titulescu, nr. 62A, are o suprafață de vânzare de 848.25 mp. Acesta dispune de 36 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 2 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.

Clienții care vor vizita magazinele din Ulmeni, Suceava, Piatra Neamț, Vlăhița și Panciu se vor bucura de un design modern și accesibil, care reflectă evoluția strategică a retailerului Penny în România. Aceasta se concentrează, printre altele, pe crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru clienți și pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO.


Citește și Penny: Peste 85% din cifra totală de afaceri provine de la furnizorii locali


În 2020, Penny și-a asumat obiectivul TripluRO, prin care își propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în țara noastră. 100% din produsele de carne proaspătă de vită, pui și porc vândute în magazinele Penny sunt 3RO.

În ceea ce privește sesiunea de cumpărături, noul Penny înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoțiilor și a principalelor categorii de alimente, precum și o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viață alert și mereu în mișcare.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată. Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, Penny își propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

Penny este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, echipa Penny este formată din peste 5.800 de angajați.


 

Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny deschide un nou magazin în Piatra Neamț
Penny își extinde accelerat rețeaua și inaugurează un nou magazin în Piatra Neamț. Este cel de-al patrulea magazin deschis de retailer în...
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY deschide un nou magazin în Darabani, județul Botoșani
PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își extinde rețeaua și inaugurează un nou magazin în orașul Darabani, județul...
Penny încheie 2022 cu o rețea de 336 magazine. 13 locații inaugurate doar în decembrie
Penny încheie 2022 cu o rețea de 336 magazine. 13 locații inaugurate doar în decembrie
Penny își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a 13 noi magazine în luna decembrie și un total de 36 de magazine în...
Penny inaugurează încă două locații și ajunge la o rețea de 319 magazine
Penny inaugurează încă două locații și ajunge la o rețea de 319 magazine
Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în localitatea...