Schimbare la conducerea Ipsos după 46 de ani

Ipsos, unul dintre cei mai importanți jucători din segmentul de cercetare de piață, a numit-o pe Nathalie Roos în funcția de Director General al grupului. Aceasta preia ștafeta de la Didier Truchot, co-fondator al companiei franceze, care a anunțat că se retrage din funcția de CEO la împlinirea vârstei de 75 de ani, conform statutului companiei. Cu toate acestea, Truchot, va rămâne în continuare Președintele Consiliului de Administrație.

Înainte de a prelua conducerea Ipsos, Nathalie Roos a fost Director General al diviziei de produse profesionale L’Oreal Group. În 2012, Roos a primit distincția Cavaler al Legiunii de Onoare a Statului Francez. Roos ar urma să preia poziția de Director General începând cu luna septembrie, iar numirea sa vine într-un context extrem de favorabil pentru Ipsos, compania raportând cele mai bune rezultate semestriale din ultimii 21 de ani. Schimbare la conducerea Ipsos după 46 de ani

Astfel, Ipsos a încheiat primul semestru al acestui an cu rezultate peste așteptări. La nivel de cifră de afaceri, grupul francez a raportat un avans de 24% prin comparație cu 2020 și un plus de 10% față de 2019, până la pragul de 993 de milioane de euro. În ceea ce privește profitul net, compania a înregistrat un rezultat net de 72 de milioane de euro, o creștere remarcabilă prin comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, când rezultatul net raportat a fost de 1,3 milioane de euro.

În trimestrul al doilea, veniturile au urcat cu 52,3% în termeni organici, până la 527 de milioane de euro. ”Activitatea Ipsos a umplut golurile anului 2020 și, mai mult decât atât, aceste performanțe sunt și rezultatul noii structuri organizaționale implementate în vara anului 2018”, se arată într-un comunicat al grupului francez.

Pe plan local, Ipsos a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 77,9 milioane de lei, marcând un avans de 8,6% față de anul 2019, ceea ce reprezintă o evoluție pozitivă semnificativă față de rezultatele raportate la nivel de grup. 
 

Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Dacă la nivel global, o treime dintre consumatori sunt optimiști în ceea ce privește anul viitor, susținând că vor avea mai mulți bani de...
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Dacă ne uităm la ultimii ani, locuitorii globului, dar și businessurile, au traversat mai multe crize, fiecare dintre ele cu impact direct în...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...
Ipsos: 88% dintre români se așteaptă ca prețurile să crească mai rapid decât veniturile populației în 2023
Ipsos: 88% dintre români se așteaptă ca prețurile să crească mai rapid decât veniturile populației în 2023
Față de media globală, mult mai mulți români sunt îngrijorați cu privire la perspectiva economică, arată cea de-a 11-a ediție a unui studiu...
Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019
Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019
Ipsos România a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 16,44 milioane de lei, marcând un avans de 37% față de anul 2018, ceea ce...