Schimbare la conducerea Ipsos după 46 de ani
Ipsos, unul dintre cei mai importanți jucători din segmentul de cercetare de piață, a numit-o pe Nathalie Roos în funcția de Director General al grupului. Aceasta preia ștafeta de la Didier Truchot, co-fondator al companiei franceze, care a anunțat că se retrage din funcția de CEO la împlinirea vârstei de 75 de ani, conform statutului companiei. Cu toate acestea, Truchot, va rămâne în continuare Președintele Consiliului de Administrație.
Înainte de a prelua conducerea Ipsos, Nathalie Roos a fost Director General al diviziei de produse profesionale L’Oreal Group. În 2012, Roos a primit distincția Cavaler al Legiunii de Onoare a Statului Francez. Roos ar urma să preia poziția de Director General începând cu luna septembrie, iar numirea sa vine într-un context extrem de favorabil pentru Ipsos, compania raportând cele mai bune rezultate semestriale din ultimii 21 de ani.
Astfel, Ipsos a încheiat primul semestru al acestui an cu rezultate peste așteptări. La nivel de cifră de afaceri, grupul francez a raportat un avans de 24% prin comparație cu 2020 și un plus de 10% față de 2019, până la pragul de 993 de milioane de euro. În ceea ce privește profitul net, compania a înregistrat un rezultat net de 72 de milioane de euro, o creștere remarcabilă prin comparație cu aceeași perioadă a anului precedent, când rezultatul net raportat a fost de 1,3 milioane de euro.
În trimestrul al doilea, veniturile au urcat cu 52,3% în termeni organici, până la 527 de milioane de euro. ”Activitatea Ipsos a umplut golurile anului 2020 și, mai mult decât atât, aceste performanțe sunt și rezultatul noii structuri organizaționale implementate în vara anului 2018”, se arată într-un comunicat al grupului francez.
Pe plan local, Ipsos a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 77,9 milioane de lei, marcând un avans de 8,6% față de anul 2019, ceea ce reprezintă o evoluție pozitivă semnificativă față de rezultatele raportate la nivel de grup.