Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019

Ipsos România a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 16,44 milioane de lei, marcând un avans de 37% față de anul 2018, ceea ce reprezintă o rată de creștere mult mai mare decât cea raportată la nivel de grup (14,5%).

”Rezultatul este în linie cu ceea ce prognozasem, estimare determinată în principal de achiziția celor două linii de business de la GfK România la finalul anului 2018. Majorarea generată de extinderea businessului a fost de sub 10%, restul de 30% fiind tot creștere organică a bazei de clienți Ipsos.”, a precizat Alina Stepan, Country Manager Ipsos România și Bulgaria.

La nivel mondial, grupul Ipsos a depășit pragul de 2 miliarde de euro cifră de afaceri. În termeni like-for-like (excluzând achizițiile n.r.) avansul a fost de 3,8%.

„Grupul Ipsos a depășit în premieră în 2019 granița celor două miliarde de euro în vânzari, înregistrând progrese pe toate segmentele de piață și în toate regiunile unde este prezent. În pofida acestei creșteri, a unei dinamici excelente în ultimul trimestru din 2019 și a unui nivel ridicat al vânzărilor începând cu ianuarie 2020, grupul anunță că va fi afectat mai puțin sau mai mult de criza legată de coronavirus, în special din cauza poziției de lider de piață în China, care în 2019 a reprezentat 7,5% din veniturile Ipsos”, scrie publicația Le Figaro.

În ceea ce privește așteptările pentru piața locală, compania speră să rămână pe un trend ascendent. “Având în vedere contextul actual menținerea businessului la nivelul anului trecut sau o creștere single digit reprezintă cel mai plauzibil scenariu”, a mai punctat Alina Stepan.

În 2019, grupul Ipsos a finalizat achiziția celor patru divizii de la GfK (Customer Experience, Experience Innovation, Health și Public Affairs), pentru care compania franceză a plătit 105 milioane de euro. Ipsos România, performanță peste media grupului în 2019

Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat finaliștii
Competiția Progresiv Awards 2024 și-a desemnat finaliștii
Progresiv Awards, competiția care premiază inovația și performanța în piața locală de retail & FMCG, anunță finaliștii ediției din...
Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Studiu Ipsos: 3 din 10 români cred că inflația nu va reveni niciodată la normal
Dacă la nivel global, o treime dintre consumatori sunt optimiști în ceea ce privește anul viitor, susținând că vor avea mai mulți bani de...
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Triunghiul retail-FMCG-consumatori, față în față cu provocările policrizei
Dacă ne uităm la ultimii ani, locuitorii globului, dar și businessurile, au traversat mai multe crize, fiecare dintre ele cu impact direct în...
Ipsos: 88% dintre români se așteaptă ca prețurile să crească mai rapid decât veniturile populației în 2023
Ipsos: 88% dintre români se așteaptă ca prețurile să crească mai rapid decât veniturile populației în 2023
Față de media globală, mult mai mulți români sunt îngrijorați cu privire la perspectiva economică, arată cea de-a 11-a ediție a unui studiu...
Schimbare la conducerea Ipsos după 46 de ani
Schimbare la conducerea Ipsos după 46 de ani
Ipsos, unul dintre cei mai importanți jucători din segmentul de cercetare de piață, a numit-o pe Nathalie Roos în funcția de Director...
Criza modifică rolul brandurilor în viața comunității
Criza modifică rolul brandurilor în viața comunității
Pe fondul pandemiei, cumpărătorii caută mărci care au ca scop să ghideze progresul social. Relația dintre branduri, companii și consumatori se...