Schimbare la conducerea Beiersdorf România
Începând cu luna septembrie, Fatih Alpaslan a fost numit la conducerea Beiersdorf în România, Bulgaria și Moldova. Managerul îl înlocuiește în funcție pe Bedros Kalfayan, care a condus operațiunile producătorului în cele trei piețe în ultimii cinci ani.
Fatih Alpaslan a ocupat anterior poziția de Director de Vânzări în cadrul Beiersdorf Turcia. De altfel, managerul de origine turcă are o experiență de circa 20 de ani în industria bunurilor de larg consum, printre companiile în care a activat numărându-se Yildiv Holding, British American Tobacco și Procter & Gamble.
Compania germană Beiersdorf este prezentă pe piața din România încă din 1999, având în portofoliu branduri precum Nivea și Eucerin. Anul trecut, Beiersdorf România a realizat venituri de 237,8 milioane de lei (peste 52 de milioane de euro) în creștere cu 10% față de anul anterior. În ceea ce privește profitul, producătorul a raportat un rezultat net de 14,3 milioane de lei (3,1 milioane de euro), în creștere cu 21% față de 2015.